Gå til innhold

Det banker to små hjerter inni meg.

Fuji

Anbefalte innlegg

Jeg er 8+3 uker på vei, og har vært på tidlig ultralyd for å skjekke at det er liv der inne.

Og hva ser jeg - to små "bønner" som ligger der inne - to små hjerter som slår!

HJÆÆÆLP - jeg skal ha tvillinger! Og den første er bare 2 og et halvt år når de kommer.... Hvordan i all verden skal vi klare dette?

Fortsetter under...

Kjenner følelsen, var der for 2 uker siden....

Men den HJÆÆÆÆÆÆLP følelsen forsvinner og blir erstattet med så morro følelse. Jeg føler meg nå bare kjempe heldig som skal få 2 på en gang, dobbel lykke...

Det blir akkurat 2 år mellom sønnen vår og tvillingene, men tror nok det kommer til å gå veldig bra:)

Du kan bare gleeede deg. Skal selv ha tvilling gutter i august, men har ingen fra før men svigerinnen min hadde en gutt på 2.5 år når hennes tvillinger kom og det gikk over alle forventninger. Bare engasjer henne i daglig gjøremål. De elsker å hjelpe til. Så lenge de ikke blir oversett, men får følelsen av at de hun/han er like viktig så blir det veldig bra.

grattis med tvillinger. Det er en utrolig artig følelse å gå med to i magen. Det er så mye liv å røre i magen hele tiden. En god følelse.;o)

Lykke til ;o)

Jeg har også gutt fra før som blir rett over to når snuppene kommer. Er uke 30. Veksler mellom uro, glede og forventning enda.

Gruer på guttungens veiene, vant til å få all oppmerksomhet! Er redd for at han skal føle han har gjort noe galt, eller at vi er mindre glad i han...

Uff... Men det skal vel gå bra. Skal som det står over her prøve å inkludere han, og spille på at han er viktig og flink store bror...

• 2 uker senere...

Hei Annkimor og dere andre som har ett barn fra før og venter tvillinger,

Nå er det ei god stund siden jeg var her sist, livet blir litt travelt med tvillingjenter og en storebror :) Jeg har kommet fram til en konklusjon og det er det at å få barn betyr å få dårlig samvittighet. Jeg gråt mine store tårer i noen uker etter at jentene kom fordi jeg hadde så ufattelig vondt av gutten vår. Men - helt ærlig, han storkoser seg og er ikke sjalu i det hele tatt. Det er som det er sagt her inne, la storesøsken hjelpe til så går alt så mye lettere. Vi hadde en lettere sjokkert storebror her i ca 1 måned etter at jentene ble født, hver morgen sa han; oi, se beby....OI, enda en bebi!!!!! Hehe..like overrasket hver morgen, for en skjønn gutt. Nå spør han alltid etter en tvilling hvis bare en av jentene er i rommet og viser en ufattelig omsorg med å hjelpe å finne sutt for dem, hjelpe å mate eller bare stryke og kysse på dem. Sliter forsatt med dårlig samvittighet og kommer nok til å gjøre det en lang stund enda siden storebror ofte må vente litt før jeg kan hjelpe ham - men det virker ikke som om det bryr han noe særlig da. Og en 2-åring tror jeg ikke er i stand til å tenke at nå er dere mindre glad i meg siden dere har fått nye bebiser...

Dere har en fantastisk tid i vente, mine jenter er nå 4,5 måneder og jeg er så ufattelig stolt over alle barna mine! Når hormonene har lagt seg blir dere i stand til å tenke på hvor fantastisk heldige barna våre er som får vokse opp i et hjem med søsken :)

Masse lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...