Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da lykkes vi ikke... Satte inn to egg for to uker siden og ingen av de ville bli der inne.... Er lei meg, sint og fortvila.

Noen som vet om en kan ha festa seg og den andre forsvinner ut med en liten blødning?

Håper noen kan gi svar på det.. Lykke til videre til dere andre uke 25-jenter. Fulgt med dere selv om jeg ikke har skrevet no særlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt hvordan du har det. det gikk akkurat sånn med meg også,man blir ganske lei alt sammen. hvor hører du til?

Skrevet

Hører ti lpå Ullevål. Lyst på to du å ser jeg... Hvor er du henn i løypa da?

Skrevet

jeg hører til på Aleris, hadde innsett i uke 24 det første forsøket, skal igang med fryseforsøk snart. jeg har msn hvis du vil?

Skrevet

Er ikke inne på msn jeg... Lykkes ikke for deg heller da... Så dumt! Men heldig du var som fikk på frys. Fikk ikke det jeg. Blir vel ny runde på oss nå...Lykke til med fryseforsøket! Håper det lykkes!

Skrevet

nei nei så trist !!!!! jeg tester til fredag

Skrevet

Hei!

Har du skjekke med blodprøve eller er det fordi du blør at du sier det er misslykket? Jeg har hørt om de som mister den ene med en blødning og at den andre klamrer seg fast... Har du testet?

Tvi tvi videre.

Skrevet

Begynte å blø i dag tidlig. Tok en for tidlig test på onsdag-negativ. Har testdag til fredagen. Tilhører Ullevål og der tar de ikke blodprøver. Vi skal bare ta hjemmetest. Har ikke testa nå. Hadde et lite håp om at det skulle gå. Hatt en rar stikking på samme sted i flere dager. tenkte kanskje at det var et egg som slo røtter. Leste om andre som det hadde lykkes for med samme stikking. Men nå vet jeg ikke jeg... Kunne vel tatt en test bare for å sjekke...

Skrevet

Er det nå på fredag du har testdag? Da har du testet veldig tidlig? På onsdag, altså! Jeg ville ha ventet noen dager for så å ta en test igjen. Selv om du blør så kan det være et egg som har klamret seg fast.. Ikke gi opp helt enda!

Du får tatt en blodprøve hos legen dersom du er usikker. Dersom det er hcg i den må den tas en gang til med minst to dagers mellomrom for å se om det stiger som det skal.

Håper det ordner seg..

Skrevet

Testa på rugedag 10. Virker som om Ullevål har litt andre rutiner enn de fleste andre. Fikk beskjed om å teste tre uker etter uttak. Vet ikke hvorfor det er slik jeg... Finni fram en test så får jeg se hva jeg gjør iløpet av dagen.

Takk for tilbakemelding og gode ord!

Skrevet

Grunnen til at Ullevål sier at man godt kan vente med å teste til etter tre uker er at man da kan unngå det at man tester positivt og så negativt (pga kjemisk graviditet) i perioden frem til tre uker. Tester man positivt såpass sent så kan man i større grad stole på resultatet, hvis dere forstår hva jeg mener.

..men hvis man tester negativt 14 dager etter innsetting og har fått mensen så er det dessverre stor sannsynlighet for at man ikke er gravid.

..men ja, hvis du skulle teste positivt nå så er det mulig at det ene egget slapp taket og er årsaken til blødningen mens det andre fortsatt klorer seg fast :-) Lykke til!

Skrevet

Takk for forklaring på Ullevål sin praksis. Da forstår jeg. Har ikke testa nå, tror vel ikke at det er vits i heller...

Skrevet

hei ønskerto.

Jeg føler virkelig med deg og det du går gjennom. I morges da jeg stod opp følte jeg meg ikke helt i form, og utover dagen kom selvfølgelig småblødninger. det kommer helst når jeg er på do og tisser, så har nesten ikke lyst å gå på do for har ikke lyst at dette skal skje.

Vet at jeg ikke bør syte så mye når det er første forsøk og jeg har ti på frys. Men etter å ha vært syk en uke, følte jeg liksom en sånn ro da jeg kom hjem fra sykehuset på at dette ordner seg, men så feil kan man ta. Har egentlig test dag imorgen men tror det blir liten vits å ta den...

Noen har snakket om feste bløning men er ikke det litt sent da???

Er egentlig på rugedag 13 i dag........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...