Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå er det bare 2 timer igjen :D

Jeg er så utrolig spent! Selv om jeg har sett knøttet tre ganger allerede, så er det noe helt annet med den ordinære ul. :)

Da får man vite så mye mer, og kanskje kjønn? Håperhåper ;)

Skal komme tilbake med oppdatering om hvordan det gikk :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138133164-i-dag-skal-vi-p%C3%A5-ultralyd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skal også på ultralyd i dag :) Har time om litt over en time, og gleder meg veldig! Vi hilste på småtten da jeg var 11+5, men det blir jo noe annet nå som h*n har blitt større :-D Er litt smånervøs også, men regner med at alt står bra til, som oftest gjør det jo det! Skal hvertfall bli godt å få det bekreftet :)

Vi ønsker ikke å vite kjønn, så den delen er ikke så nøye! :)

Da er jeg tilbake fra ul! Alt så kjempefint ut!!

Det så litt mørkt ut med tanke på å få vite kjønn, men i siste liten kunne vi helt tydelig se en liten tisselur! :D

Jeg fikk nøyaktig samme termin som jeg har gått ut ifra, så jeg hadde rett, legen tok feil :P

Men jeg tok feil ang kjønn da..trodde jeg fikk jente, hihi :)

Så nå blir det å hente frem gutteklærne fra loftet, siden det er gutt vi har fra før :)

Blir koselig å se over alle klærne igjen! Men har tenkt å vente til jeg går ut i permisjon om jeg klarer å holde meg så lenge ;)

Hvordan gikk det med dere andre?

Gratulerer med gutten :)

Alt så kjempefint ut her og, frisk og aktiv liten krabat som overhode ikke hadde lyst til å være rolig, var bare såvidt jordmor fikk målt alt hun skulle *ler* Nå ville ikke vi vite kjønn, men vi hadde nok ikke fått vite det om vi ville heller, var bare såvidt vi sett ansiktet i profil før h*n snudde seg helt vekk igjen :)

Men vi fikk noen bilder og det ser ut som om h*n har nesa til pappan sin, litt hoppbakkenese *ler*

Annonse

heisann =) Skal på ultralyd imorgen jeg da, halv ti. Har vært på ultralyd to ganger før hos en ultralydspesialist så skal bli spennende å se hvordan det blir på sykehuset, om terminen blir den samme og om kjønnet er det samme =)

når vi var på ultralyd sist så klarte h*n ikke ligge stille ett eneste sekund nesten.. men får man bilder og dvd på ultralyd på sykehuset også?

Vi måtte betale 40 kr for 3 bilder (Ahus), fikk ingen DVD (det fikk vi ikke da vi var på privat UL i uke 11 heller).

Terminen min ble forresten flyttet en dag fram i forhold til mine beregninger og to dager fram i forhold til legens :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...