Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til massør i dag og lurer veldig på om det går greit at jeg ligger på magen under behandlingen. Har sjekket litt på internett og de fleste steder står det at dette skal gå greit hvis det ikke er ubehagelig for meg. Men det virker som det er noe uenighet rundt dette. Noen som vet? Jeg er i uke 19.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også blitt fortalt at så lenge det ikke er ubehagelig for deg så er det ikke noe problem. Var på massasje sist svangerskap i uke 18, og lå på magen. Var også på ferie i Italia i uke 20-21, og lå på magen og solte meg ;)

Skrevet

Hei, jeg gikk til fysikalsk behandling i mitt første svangerskap, og lå på magen til tre uker før termin.

Jeg bygget meg opp med puter under puppene og under bekkenet for å få det mer komfortabelt.

Bebissen ligger inne i en stor vannpose, så det har ingenting å si for den.

GÅr også til behandling nå, er i uke 20, og ligger på magen så lenge jeg ikke har problemer med det.

Bruk puter og støtte deg opp med!

Lykke til!

Skrevet

Går til fysio og er 23 uker på vei ligger kun på benken jeg. Legger armene mine litt under meg så jeg har hendene omtrent ved skambenet der det ikke er mage slik bygger jeg opp så det er komfortablelt.

Ligger muligens annerledes på masasjebenk. Husk at det nok er andre ting som er skumlere enn å ligge på magen ved masasje, informer om at du er gravid Det skal de ta hensyn til. (ungår ev. oljer du ikke skal ha og ungår masasje du ikke skal ha)

Skrevet

Jeg var på massasje i dag, og lå på magen. Terminen min er 22. november. Så lenge du ikke har noe ubehag, skal det gå greit å ligge på magen.

Skrevet

Jeg har også termin 22 november..morsomt. :) Takk for alle svar. Nå kan jeg nyte massasjen uten bekymringer. :)

Skrevet

Jeg gikk til gravidmassasje sist, og der hadde de en benk med et hull med pute i til magen. På Tast i Stavanger vel og merke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...