Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #1 Skrevet 30. juni 2008 Har hatt hormonspiral i to år, og er kjempefornøyd. Det eneste som irriterer meg, er dette med blødningene. Jeg får menstruasjon mye sjeldnere enn før, gjerne annenhver måned. Konge, det:) Jeg blør veldig lite, men i en del dager i strekk. Kommer bare en liten flekk her, og en liten flekk der, om dere skjønner, det er nesten ingenting. Men det er brunt og ekkelt. Lite friskt blod, mest levret. Altså dette brune, med innslag av små, svarte, levrete klumper. I begynnelsen av syklusen er det også gjerne klart slim med striper av blod i. Så blir det gjerne en dag uten noe som helst, mens neste dag kommer det litt igjen. Veldig irriterende, for vet jo aldri når jeg kan være trygg på å ha sex igjen uten at det plutselig kommer litt. Denne "spottingen" kan gjerne vare i ti dager, veldig kjedelig. Skal det være sånn? Har også reagert tidligere (bare noen ganger, ikke hver gang) på at det kommer "livmorlukt" ved menstruasjonen. Samme helt klart gjenkjennelige lukten som når man føder, og når man har renselse i etterkant av fødsel - dere vet nok hva jeg mener. Er dette bare meg, eller gjelder det flere?
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Ja, det kan jeg kanskje også si. Det er alltid rosa før menstruasjonen setter helt inn. Pastellfarget rosa. Litt sånn som slimproppen kan være. Merkelig, aldri hatt sånn før jeg fikk spiralen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå