Gå til innhold

TFK fra babyonlineshop.de

Anbefalte innlegg

Hei !

Ser at det blir sagt på siden her at babyonlineshop ikke sender TFK til Norge. Finner ingen informasjon om dette på siden deres. Noen som har prøvd å fått avslag. Vet at babyjungle ikke sender til Norge, men der står det tydelig. Tenkte jeg skulle bestille fra babyonlinshop, men ble litt usikker.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138132379-tfk-fra-babyonlineshopde/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja de sender til norge,jeg fikk bekreftelse på min bestilling...6-7 uker leveringstid,det ble litt lenge for meg å vente(litt utålmodig ja,hehe) så jeg avbestilte og kjøper den heller når jeg er på ferie i tyskland

Hei!

Jeg tror de aller fleste har leveringsproblemer med TFK. Populariteten til vognen har eksplodert - forståelig nok ;o) Da jeg kjøpte vognen min feb 2006 var det nesten ingen som hadde hørt om den aller minst sett den. Det var kun 0-4 på CC vest som hadde den i butikk i Oslo-omr så vidt jeg fant ut.

Jeg har de siste dagene vært i kontakt med casitabambini.com og babyland.se ang TFK twin twist 2008 mod. Babyland.se hadde kun fått in et par stk som allerede var solgt - jeg kunne sende dem en ny forespørsel om noen uker. Da visste de kanskje når de fikk dem inn igjen. Casita bambini fikk 2008 mod inn tidligst uke 37-39.

Jeg hadde tenkt å få sendt vognen til strømstad på poste restante andresse. Da hadde vognen kommet på mellom 4000-4200 i stede for 7299 i Norge...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...