Gå til innhold

TFK fra babyonlineshop.de

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei !

Ser at det blir sagt på siden her at babyonlineshop ikke sender TFK til Norge. Finner ingen informasjon om dette på siden deres. Noen som har prøvd å fått avslag. Vet at babyjungle ikke sender til Norge, men der står det tydelig. Tenkte jeg skulle bestille fra babyonlinshop, men ble litt usikker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter mitt eget innlegg litt opp da det ikke har kommet svar. Håper noen kan hjelpe litt :-)

Skrevet

Vet ikke men casitabambini.de sender i alle fall TFK til Norge sier de.

Skrevet

ja de sender til norge,jeg fikk bekreftelse på min bestilling...6-7 uker leveringstid,det ble litt lenge for meg å vente(litt utålmodig ja,hehe) så jeg avbestilte og kjøper den heller når jeg er på ferie i tyskland

Skrevet

Vi har akkurat fått vår TFK fra babyonlineshop. De har lang leveringstid, men er utrolig greie og hjelpsomme. Ingen fare å bestille derfra hvis du har god tid.

Skrevet

Hei!

Jeg tror de aller fleste har leveringsproblemer med TFK. Populariteten til vognen har eksplodert - forståelig nok ;o) Da jeg kjøpte vognen min feb 2006 var det nesten ingen som hadde hørt om den aller minst sett den. Det var kun 0-4 på CC vest som hadde den i butikk i Oslo-omr så vidt jeg fant ut.

Jeg har de siste dagene vært i kontakt med casitabambini.com og babyland.se ang TFK twin twist 2008 mod. Babyland.se hadde kun fått in et par stk som allerede var solgt - jeg kunne sende dem en ny forespørsel om noen uker. Da visste de kanskje når de fikk dem inn igjen. Casita bambini fikk 2008 mod inn tidligst uke 37-39.

Jeg hadde tenkt å få sendt vognen til strømstad på poste restante andresse. Da hadde vognen kommet på mellom 4000-4200 i stede for 7299 i Norge...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...