Anonym bruker Skrevet 1. juli 2008 #26 Skrevet 1. juli 2008 Carosander?? Er det sant? Er det et navn? He-he!!!!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 14. juli 2008 #27 Skrevet 14. juli 2008 Ha ha, ja det er et navn..Carosander altså....så hyggelig at du fikk litt latter i magen :-) Lysander er pent det, akkurat som Leander, Carosander, Chrisander og Nathaniel.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #28 Skrevet 14. juli 2008 Disse barna må jo på et eller annet tidspunkt bli voksne og lure på om mor og far var helt rett navla da de fikk navnene sine. Det kan heldigvis byttes igjen av barnet selv. Mange gjør det allerede og flere blir det helt sikkert med dagens navn mote, som later til å være og finne det meste orginale navnet i historien.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2008 #29 Skrevet 14. juli 2008 Lysander.... trodde dere hadde lært etter ordet lysfontene, men opplagt går ikke ny informasjon inn. God bedring.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2018 #30 Skrevet 12. mars 2018 Hei hei folkens! Jeg heter da Lysander, og har nå blitt 15 år. Jeg er fortsatt fornøyd med mitt navn, noe jeg alltid har vært. Hvis dere har et problem med at noen har litt mer unike navn enn andre, og må henge det ut på internett, har dere selv noen store problemer og jeg håper dere har blitt bedre mennesker de siste årene. Takk for meg Anonymkode: 9ceea...df5
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2018 #31 Skrevet 12. mars 2018 På 29. juni 2008 den 23.03, Anonym bruker skrev: FuriLaks, det er et fornavn! "Du søkte på mannsnavnet: Lysander Det er 6 menn som har Lysander som første fornavn. Det er 5 menn som har Lysander som eneste fornavn." www.ssb.no De er neppe "menn". De er nok små barn. Navnet er fra Shakespeares "En midsommernatts drøm", og dypt pinlig å bruke hvis man ikke har hovedfag i engelsk litteratur... Anonymkode: ff06d...6d0
MammantilNurket Skrevet 12. mars 2018 #32 Skrevet 12. mars 2018 På 29.6.2008 den 22.50, Anonym bruker skrev: Jeg satt å leste bursdagsannonsene i dagens avis,da ser jeg en liten gutt som gratuleres med dagen. Gutten heter Lysander... Seriøst? Hva feiler det folk lurer jeg på... Det var grusomt stygt!!!!!!!!! Mulig foresatte er litt over gjennomsnittlig glade i Shakespeare ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå