Gå til innhold

Til terminsøster flippa: Jeg har født!!!

Lina08

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Kom aldri så langt at jeg fikk svart deg i den andre tråden..er midt i flytting og tilgang på nettet er så som så om dagen,, MEN! Forrige torsdag fødte jeg gutten min!! LITT overrasket ble jeg da vannet gikk, litt for tidlig...En kjempefin fødsel, gled deg..Babyen veide 3 kg, spiser og sover..dette er så utrolig deilig! Du har mye fint i vente!

Det var jo ikke noe poeng i å gnåle om terminen, de kommer jo når de kommer..hehe...

Lykke til nå på slutten da, håper du får en fin fødsel, og at alt går fint..Takk for følget så langt, kommer innom og ser etter oppdatering uti juli en gang:-)

Stor klem til deg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå, JØSS så artig!! :D Gratulerer så mye med gutten! :) Og så herlig at det var en bra opplevelse.

Der tok du jammen innersvingen på meg gitt, he he.. ;) Unner deg selvfølgelig det, men nå kjenner jeg at jeg ble kjempeutålmodig! :)

Åh, kos dere MASSE - jeg gleder meg over at det gikk så bra og at du har fått en flott start på barseltida også. Jeg skal nok ikke holde tilbake med nyheten når vi har det overstått her nei.

Stooor klem mammaLina08! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...