mamma og godguttene Skrevet 29. juni 2008 #1 Skrevet 29. juni 2008 Vil bare ønske dere lykke til på sykehuset ( var til tirsdag, var det ikke ? ), håper de finner ut noe slik at dere får hjelp. Vi har fått tilbud om sovemed. til han, men jeg har ikke lyst å ta det skrittet riktig ennå, så vi får vente å se. Blir spennende å høre resultatet fra sykehusbesøket deres :-)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 TUSEN TAKK:) ja det er i morgen some r den store dagen som jeg har sett frem til så lenge:( Jeg er så sliten nå at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg:( I helga fikk han 2 tenner oppe så han sov KNAPT fra fredag- til i dag... syns så synd i han:( Jeg kommer sikkert bare til å begynne åg råte når jeg kommer inn dit... "please hjelp meg" ... er så ufattelig ufattelig sliten... men jeg NEKTER å forlate sykehuset før de har en plan på hvordan de skal hjelpe oss! Blir det sovemedesin så OK, det må prøves... jeg er desperat... Har i snart 9 mnd aldri sovet mer enn 2 timer sammengende først p¨å natta... hvor resten er oppvåkninger fra 10-20-30 min intervaller... Skal komme med oppdatering:) takk for innlegget:)
mamma og godguttene Skrevet 1. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2008 Heisann, jeg prøver å få kontakt med deg her også jeg. Ikke meningen å mase, men jeg er bare så spent, Håper virkelig dere fikk noe hjelp, pg at ting går bedre nå. Vi har begynt hos kiropraktor igjen, første gang i dag. Han fant låsninger både i bekken/korsrygg og nakken, håper vi merker bedring etterhvert. Som sagt, ikke meningen å mase :-)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 5. august 2008 #4 Skrevet 5. august 2008 hei:) neida du maser da ikke:) Gjorde han det ja?? der ser du, er det ikke godt å finne ut av slikt? Jeg syns iallefall det... Litt lettere med legging når ungen plutselig ikke gråter så masse/er hysterisk... En blir jo helr fortvilt liksom... Håper inderlig dere merker bedring:) Her går det saaaaaaaaaakte men sikkert... 2 steg frem og 1 tilbake:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå