mummimammsen Skrevet 29. juni 2008 #1 Skrevet 29. juni 2008 Hei. Lurer på om noen kan svare meg på om jeg kan bruke flekkfjerner på tøybleiene mine. Har bumgenius onesize, og de begynner å bli litt flekkete inni (mm-bærsj setter veldig fort flekker...). Kan jeg evt bruke flekkfjerner i en vask, og heller vaske de engang til, så flekkfjerningsmiddelet blir ordentlig skyllt ut? Jeg oppbevarer bleiene i wetbag i en bøtte. Burde jeg kanskje heller la de ligge i vann mellom hver vask...erfaringer noen? Takk for svar...
Gjest dagdrømmer Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Jeg legger bleier med flekker framme i sola jeg, da blekes de
Audacious Angel Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 En dag i sola og alle flekkene er borte Ikke bruk flekkfjernere, de inneholder mye dritt som ikke er godt mot huden til de små, og kan også slite veldig på bleiene. Eneste jeg brukte på mm-bæsje flekker på vinteren var et blekningsmiddel fra bleieboden som er økologisk og ikke skadelig for naturen. Det funket greit nok det, men nå som det er solskinn så er det det aller beste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå