Flippa m Frida Skrevet 29. juni 2008 #1 Skrevet 29. juni 2008 Hadde vel bare lyst å dele noen ord... Jeg har tenkt mye de siste dagene på hvordan jeg hadde det i fjor på denne tiden. Da fikk vi endelig et egg som kunne settes inn på forsøk nr. 2 den 21.juni. Jeg kjenner godt til den ventetiden som en del av dere nå er inne i, alle tankene og forhåpningene man går med. 10 dager etter innsettingen i fjor var det over og alt falt i grus. Var i 1-årsbursdag den 2.juli med blødende hjerte og andre tilstedeværende som var høygravide på den tiden. I år er det faktisk vår tur, i år sitter jeg faktisk og venter på å bli mamma.. 10 dager igjen til termin i dag og alt er klappet og klart til at vi skal bli en familie. Det 3.forsøket i oktober viste seg å gjøre oss til en lykkelig del av statistikken. Jeg føler meg så kjempeheldig. Vet så godt hvordan det er å være der dere er nå. Bortsett fra for dere som har prøvd så mye lenger, for noen heltinner dere er. Ønsker dere alle så masse lykke til - både nye heltinner og dere som har vært her en stund. Det er et urettferdig køsystem dette, men håpet må man ikke miste uansett hvor man er i løypa. Ha en fin søndag alle sammen
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 29. juni 2008 #2 Skrevet 29. juni 2008 Hei på deg Flippa ) Nå går jeg og venter på fødsel sammen med dere, og kan ikke vente på å få høre ferske nyheter om vitale mål, navn og barselstårer ).Så spennende ! Køsystemet på assistert befruktning følger ingen rettferdig rekkefølge, men de fleste av oss klarer å glede oss med hverandre ! Følger spent med nå vennen! Klem fra
baby ventes 11 mars :) Skrevet 29. juni 2008 #3 Skrevet 29. juni 2008 så koselig å høre:) lykke til med fødsel og den fine tiden du har fremfor deg:) håper spiren min sitter også....enig i det med kø system jeg er gravid på 1 forsøk,men mye kan jo desverre skje da....men jeg prøver og tenke positivt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå