Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på rugedag 14. Testa på onsdag, men den var negativ. Kan ha vært for tidlig. Går egentlig å venter på mensmurring og mensen, men det er ikke noe på gang kjennes det ut til. Det eneste jeg kjenner er smerte/stikking litt på venstre side i magen. Er bare innimellom og hele tiden på samme sted. Kan der være en liten spire som klorer seg bedre og bedre fast? Lurer på om andre har opplevd noe lignende. Håper jo fortsatt på at jeg er gravid, men tør ikke håpe for mye. Har testdato på fredag. Tror ikke jeg kommer til å teste før det.

Håper noen kan gi meg noen tilbakemeldinger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann ønkserto.

Jeg satte inn egg i Haugesund 19 juni og har ikke fått mensen enda. Har fått 2 juli som test dag, men er så spent så måtte ta en i morges. Den var negativ så nå svirrer tankene....Har litt menslignende smerter og litt vondt i venstre side, men håper at et egg har klort seg fast likevel. Har hatt en tøff uke siden egget ble satt inn. Havnet på sykehus lørdagen etter med eggstokker store som tennisballer og masse væske i magen. Jeg var blitt ekstremt overstimulert. Tok ut 18 egg så det var vel ikke så rart. Nå er magen snart normal igjen og jeg er hjemme fra sykehus(onsdag) men jeg blir fort sliten kjenner jeg. åper ikke jeg må gjennom Gonal-F sprøyter en gagn til...(har 10 eg på frys heldigvis)

Nå er det bare å vente til onsdag så sant ikke mensen kommer før det da..........

kan jeg være gravid????????????

Skrevet

Katinka80, hvis du blir gravid så kommer OHSS tilbake med full styrke fordi du får HCG økning som trigger denne tilstanden. Jeg fikk 17 egg ut, fikk samme symptomer som deg, ble innlagt, sendt hjem så innlagt igjen med enda verre symptomer når pos test nærmet seg.

Min mage ble ikke normal igjen, bare noen få dager rett etter at de tappet ut 4,5 l væske, men væska kom tilbake igjen.

Jeg var kanskje litt negativ nå, men hvis du ikke er gravid så vil du i alle fall føle deg mye bedre fysisk ved fryseforsøka, og du er kjempeheldig som har så mange ekstraegg, det blir garantert 1 baby av det - minst!

Litt spennende å følge deg, du har jo testet litt for tidlig, så håp er det nok enda;)

Skrevet

Hei. Jeg takker for svaret. Selvfølgelig er det kjipt å høre at problemene kan komme tilbake. Men jeg er forberedt på alt og "liker" å høre hvordan andre har opplevd dette. I kveld kjenner jeg meg litt tung til sinns da jeg aner grumsete utflod og er redd det er mensen som er på veg. Gruer meg til i morgen tidlig. Er veldig fristende å teste en dag før, men har bestemt at jeg SKAL vente til onsdag som er test dag avtalt med Haugesund. Ja trøster meg med at jeg har 10 egg på frys og ikke trenger en masse hormoner for å sette inn fryse egg...

Krysser alt jeg har de neste døgn..lille spire hvis du fins så klor deg fast....;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...