Anonym bruker Skrevet 29. juni 2008 #1 Skrevet 29. juni 2008 Har dere ofte trekant sex. Har dere da en mann med eller en dame ekstra? Eller har dere mann av og til og dame av og til?
Matitt ,Mini, og Ny Mage:) Skrevet 29. juni 2008 #2 Skrevet 29. juni 2008 OMG, har hverken det ene eller andre...tror ikke det er dagligdags, akkurat??!!
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2008 #3 Skrevet 29. juni 2008 jeg har ett vennepar som bruker å ha 3 kant.. de har da fortalt dette til meg og min samboer, selv vil ikke jeg ha 3 kant.. liker å ha mannen min for meg selv jeg.. men de har ei jente med seg i senga, faktisk så er hun jenta ei god venninne av dem.. jeg personlig hadde ikke klart å dele mannen min med en annen jente.. ville tenkt tanker som at hva om han syns hun er bedre, blir han mer tennt på henne enn meg osv.. hadde blitt alt for vanskelig.. men man må velge det man synes er best selv da.. dere kan jo prate om det og så finne ut om dere vil ha en jente med eller en gutt.. viktig å bli eni om slikt så den ene ikke føler seg ukomfortabel osv...
Tommage♀♂ Skrevet 29. juni 2008 #4 Skrevet 29. juni 2008 Vi har ofte 3kant sex. Da ligger jeg med rompa i sengen med 90' vinkel, hodet og føttene peker opp. Så ligger samboeren min vannrett på bena mine + at jeg holder overkroppen hans med armene. Litt tungt og kronklete, og det kreves god balanse av begge parter, så i begynnelsen hadde vi ofte hjelp av både damer og menn for å klare å holde stillingen. Han er desverre bare gjennomsnittlig utrustet, så sexen blir det så som så med mens vi ligger sånn, men det er ganske kult!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #6 Skrevet 30. juni 2008 Vi har ofte 3 kant, både med mann og dame. Vi koser oss litt med hverandre alle sammen. Jeg kan godt med dama når vi har en ekstra dame (mannen liker jeg gjør det) og jeg liker han koser med mannen(så det gjør han)
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #7 Skrevet 30. juni 2008 Vi har også trekant-sex med en annen mann fra tid til annen. En stund siden nå. Av og til alle tre, av og til bare sambo og han, av og til bare jeg og han. Vi blir begge utrolig kåte av at den andre blir knulla og lekt med av den andre når vi ikke er der.
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #9 Skrevet 30. juni 2008 Så dårlig stilt er det ikke her at vi er nødt til å dra inn tredje part.... Hver sin lyst sier jeg..slit det med helsa.... ;-))))))
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #10 Skrevet 30. juni 2008 Hm....du skriver at "dere blir så utrolig kåte av at den andre blir knulle og lekt med av den andre, når vi ikke er der" Om det kun er 2 i sengen om gangen og den 3 personen ikke er det, kalles det da 3 kant??.....det tviler jeg på, man skal jo da være 3 i sexakten på en gang for at det kan kalles det!!!
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #11 Skrevet 30. juni 2008 min og samboers mening er at 3kant ikke fungerer for oss som er i forhold. Hadde vi derimot vært single hadde vi sett på det på en litt annen måte.. Men for oss er ikke det aktuelt når vi er et par.. Men jeg hadde ikke akkurat kastet meg inn i det om jeg var singel heller. Liker at jeg har 100% oppmerksomheten fra partneren og motsatt.. dømmer ingen som har det, men klarer ikke forstå hvordan man takler det i et parfohold med en tileggsperson. Og jeg ville hatt en dame til om vi skulle hatt...det hadde bare ikke gått som samboer, hadde blitt så sjalu.. vil ha kjæresten for meg selv. og jeg vil mye heller har den gode kjæresten min enn å prøve 3kant =)
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #12 Skrevet 30. juni 2008 Synst det er ekkelt, men det er mi meining.. Sambo har heller ikke intr. av å prøve det, så da er vi enige:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå