Gå til innhold

Ang. Jimmys på onsdag 2. juli!

Anbefalte innlegg

Forrige uke når vi skulle ha treff der, så var det stengt pga vann-problemer, så i TILFELLE det skjer denne gangen også, skal vi ha en plan B? Hvis det skulle vise seg at det er stengt på Jimmys denne gangen også, kanskje vi kan avtale på forhånd at da blir treffet flyttet til Jonas B Gundersen? Ka dåkk trur?

Hilsen Marit :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138127379-ang-jimmys-p%C3%A5-onsdag-2-juli/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er parkering på strandpromenaden. Kjør rett ned ved det gamle politihuset og ned til vannet.

Rakk aldri å parkere der forrige gang... så jeg fikk ikke sett hvor lenge man kan parkere der.

Støtter opp plan B - om Jimmys skulle være stengt.

Annonse

Har aldri vært på BIM treff før.. Kanskje jeg skal slenge meg med? :-)

Men "boikotter" egentlig Jimmy's litt, for der er det ikke lov å komme med barnevogn..., Da jeg fikk første mann var det ikke spesielt koselig å komme dit med tanke for å bruke penger på god mat og kose seg med ei venninne i perm.tiden, for så å bli bedt om å gå, fordi man ikke kunne ha med barnevognen inn.

Og dette var ikke fordi det var så fullt der inne eller noe, men pga arbeidsforholdene til de ansatte! De har mistet veldig mange kunder pga dette...

Så for oss vordende "barnevogn-brukere" er vel ikke Jimmy's det naturlige møtestedet?

Tror jeg må melde pass i dag..

Snuppa skulle bare ha en liten lur, men sover fortsatt etter nesten 2 timer. Tenner er på vei så hun er litt lurvete i formen, så jeg vil ikke vekke henne.

Men det virker som dere er flinke til å arrangere treff, så jeg hååper det ikke blir lenge til det er et nytt treff så jeg kan bli med =)

Kos dere i finværet jenter :)

Annonse

anonym:

Det vet jeg ikke helt hvorfor,før var dt på kvelden en gang i mnd og. det er no bare å sette opp et treff dt anonym så ser du jo om det kommer noen:)

kjønner at du kansje jobber,men så er dt jo noen som ikke kan jobbe også, og noen som jobber ettermiddager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...