Februar jenta mi<3 Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 Nån som har vært på UL i levanger? Erfariger ?
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 29. juni 2008 #2 Skrevet 29. juni 2008 Jepp, mange ganger.. 2 med førstemann, ukjent antall med de to neste.. Erfaringene er delte.. Med nr 1 og nr 3 er jeg fornøyd med det jeg fikk, også legene (men ble i tillegg fulgt opp på St Olav med nr 3, og der har de bedre utstyr og kompetanse). Men med nr 2 er jeg ikke fornøyd. Han hadde store misdannelser, og det er for meg en gåte at dette ikke ble oppdaget før i uke 33 av svangerskapet. Det er mange forskjellige leger og jordmødre der, noen er flinkere enn andre til å lese ultralydbilder, og noen er mer flinke med mennesker enn andre. De har ganske nylig fått en nyere og bedre maskin der, så det skal være lettere enn før å se div ting.. Lykke til på ultralyd!! =)
3små-snart4barnsmor Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 både vart på ul og født 2 barn der. Ul var helt okei den syns jeg.. det jeg hadde mindre bedre erfarenhet med var vel når jeg låg inne å fødte båda gangene.. :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå