Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 ...jeg vil anbefale dere noe! https://www.kondomeriet.no/default.aspx?did=9949931 Denne har jeg kjøpt, og fått i dag. Den var helt genial, og kan tro den gjorde susen. Piffer virkelig opp. Anbefales på det sterkeste. Det kommer i helt anonym forpakning, ingen som vet hvor man har handlet:-)
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 Tror det skal litt mere till, enn en perletruse for at jeg skal få tilbake lysten... Huff, stakkars han jeg bor sammen med... 2 mnd siden sist, og jeg har ikke lyst på sex i det hele tatt...
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #3 Skrevet 28. juni 2008 Så trist å lese, sex er jo så viktig i et forhold. Har du "gått inn i deg selv" for å finne ut av hvorfor lysten er borte? Sex avler sex, så jeg vil anbefale deg å prøve..... Jeg tenkte egentlig mest på de som var blitt "kjedelig" på den fronten, og som trengte å piffe opp litt. Beklager hvis jeg fikk deg trist. HI.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #4 Skrevet 28. juni 2008 oooh.. en sånn en må jeg få tak i. blir flott å piffe opp sexlivet med etter at lillingen har kommet ut. =) takk for tipset..saambo blir nok meget fornøyd kan jeg tenke meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå