Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Våknet i morges i femtiden, oppdaget at jeg blødde. Vet jo at det kan være ufarlig, så prøvde å roe meg ned og sove videre. Men da klokka var ni og det fortsatt ikke hadde stoppet, ringte jeg legevakten. Der fikk jeg beskjed om at det ikke var stort annet enn å vente, men jeg kunne komme ned og snakke med legen hvis jeg trodde det ville være beroligende.

Så jeg dro ned og ventet i 1,5 på å komme inn. Møtte en veldig ung og hyggelig lege. Det var deilig å bli tatt på alvor, ikke bare bli sendt hjem med et "du får vente å se, går det galt så går det galt".. Han fant ikke noe fosterlyd med stetoskopet, undersøkte livmorhalsen, men den var lukket. Så ringte han til gyn. avdelingen på sykehuset og jeg ble henvist videre dit. Ble veldig positivt overrasket, hadde ikke trodd at en forskremt førstegangsgravid ble tatt så alvorlig. Men dro og fikk snakke med gyn. og ta ultralyd, og der banket hjertet! Det var så utrolig deilig å se. Så det hele endte bra. Har sluttet å blø og har ingen smerter, så nå skal jeg bare slappe av og nyte at jeg er gravid!

Må bare få skryte av helsevesenet også, er veldig fornøyd med at de faktisk tok seg bryet med å undersøke meg så nøye.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138125511-en-skummel-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...