hm24 Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 Jeg har slitt med og finne penklær som skjørt å bluse, skal i bryllup i sommer og har gått i butikk etter butikk, men så fant jeg denne siden på nettet www.anne-martine.com Der har jeg bestillt skjørt og bluse, de har jo klær i store størrelser, ikke så ille priser heller.. sjekk også ut smykke settene.. måtte bare dele denne siden med dere, kan jo være fler i min situasjon som syns det har vært vanskelig og finne penklær..
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2008 #2 Skrevet 29. juni 2008 der var masse fint:) smykkene var jo nydelige!
Fru Gravid Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Kan man virkelig kalle det store størrelser når XXL tilsvarer str 42??
oktavia78 Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 Er utrolig mye flott på de sidene der. Nesten synd at jeg ikke trenger noen kjole nå i nærmeste fremtid;) Størrelsene går jo helt opp til 60-62 på flere av plaggene...
hm24 Skrevet 30. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. juni 2008 Til fru gravid: Det er kun de derre body, tingen som xxl tilsvarer 44.. å je er helt enig om at det er helt sykt.. men på klærne har de str helt opp til 60/62.. syns det var moro og finne en side med sånne type klær i store str, ofte ser jo penklærne i store str noe mormor kunne brukt, men disse var moderne og kule.. syns jeg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå