Gå til innhold

Ang. løft i rugeperioden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg var ruger sist, så var jeg så utrolig forsiktig med alt av fysisk anstrengelser.

Nå derimot, så har jeg ikke noe valg. Jeg må ta meg av guttene mine på 1 1/2 år. Løfter og bærer på de, men ikke samtidig i denne fasen da :) De er 10 kg.

Hva tror dere, har det noe å si?

Dere med omsorgsyrker, hva gjør dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg jobber på sykehjem og løfter litt tungt innimellom,men prøver og ikke ta i for mye,men det er nok fryktelig mange gravide/rugere som løfter rundt på ungene sine uten at det er noe farlig ville jeg tro? :) tenk på alle de som ikke vet enda at de er gravidefør etter flere uker og drikker, røker ,stresser,bærer masse tunge ting osv,,,, det går jo bra med de:) men vet ikke om man kanskje må være ekstra forsiktig om prøverør ...jeg fikk beskjed om og leve som normalt ihvertfall:)

Skrevet

Jeg tror ikke det gjør noe.Jeg løfter datteren min på 18 kg og jobber i et yrke hvor jeg løfter litt innimellom. Vi presser nok ikke ut dette lille greiene ;) Vil det feste seg så fester det seg nok tror jeg ;)

Skrevet

jeg har vært alene med jenta vår på 16 mnd.. hun veier 10 kg og jeg har bært på henne hele tiden...

er nå 5 +6 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...