Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det flere av dere august-ere som begynner å merke at nå er det jammen ikke lenge igjen??

Selv har jeg termin 15 august..

Jeg føler det er så mye igjen som må gjøres,, tenkes på ,, kjøpes inn... og oppi alt dette har man ferie-gjester (som bruker det som skal være babyrommet.. så der får jeg ikke gjort NOE!!), også må man selv ta seg en ferietur.. for unga sin del!!

så i realiteten får vi ikke innreda babyrommet før etter den 18 juli!!! får litt panikk jeg!!!

Selv om den lille skal ligge på vårt rom den første tiden,, så skal vi stelle på babyrommet.. så jeg vil jo ha det fint og klart..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138124470-tidsn%C3%B8d-noen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner meg definitivt igjen når det gjelder tidsnød! Vi skal flytte fra Oslo til Trondheim, og kommer ikke til å ha ting på plass før slutten av juli. Termin 16.august.Har utsatt å kjøpe inn ting til babyen pga flyttingen, så derfor blir det litt hastverk når vi endelig har kommet oss inn i den nye leiligheten. Hadde tenkt å føde her i Oslo, og flytte etterpå, men glad vi var smarte nok til å tenke at vi må flytte FØR babyen kommer. Men har noen tanker baki huet, om at hva hvis babyen kommer godt før termin...hjelpes. Men det ordner seg nok til slutt:) Lykke til hos deg også!

Jeg har vel i grunnen heller ikke ordnet til så mye, men kjenner ikke på tidsnød likevel. Eneste er at jeg gjerne skulle ha "gjennomryddet" og shine huset ordentlig før fødselen, men det har jeg tenkt på i fire år tror jeg, så det blir vel ikke fullført nå heller ;)

Venter tredjemann nå, og det sies at det er jente som de to andre. Har derfor det jeg trenger av utstyr - har kjøpt et nytt bæresjal, ny blistol og strikket et sett. Klærne er vasket opp, så jeg tror det meste skal være klart.

Min erfaring er at det er ikke så veldig mye som trenger å være på plass - det er viktigere med en noen lunde uthvilt mor med overskudd :)

Ja jeg er nok slik selv akkurat nå...Vi har nettop flytta, og jeg vil gjerne at ALT skal være i orden til jenta vår kommer....vi også venta med innkjøp pga flytting, så vi har nå siste tiden kjøpt mye på en gang, men det gjenstår fortsatt en del...

men jeg har nå innsett at vi må ta en ting om gangen, og at man må fokusere på å ta det med ro også..(selv om jeg ikke er flink nok til det,..) Jeg tror det går bra jeg, skulle hun komme før, så har jeg folk som kan hjelpe med div innkjøp om vi skulle behøve det...

noen ting ser man kanskje at man behøver etterhvert, mens man kanskje også ser at der er ting man ikke behøvde å kjøpe.... :)

Annonse

Dette med tidsnød føler jeg og, selv om jeg egentlig ikke har det. Føler at det er mye jeg burde ha gjort! Men mye er jo klart egentlig.. Har vogn og seng og vugge og klær, så det er mye som er klart... Men stellebord har vi ikke, og det stresser meg litt. For vi finner ikke ut hvordan vi vil ha det! hehe.... men det ordner seg nok.. :o)

Jeg har mesteparten klart, venter på at babykurven som minimonsteret skal sove i den første tiden skal komme. Må kjøpe inn litt kremer, bleier osv. Og skulle vel hatt en storrengjøring. Kjærsten min er søt da, han sa i dag at hvis det skjedde plutselig, og babyen kommer nå snart så er jo jeg på sykehuset - da er det jo hans 'problem' pm det er rotete hjemme - så det skulle jeg ikke tenke på. Han skulle ordne dersom det trengtes. :) *fine mannen*

Nå er jeg mest redd for at jeg ikke skal huske på å kose meg denne siste tiden, nyte graviditeten mens den enda er. Plutselig er det over!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...