gullet0305+09 Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 Får jo ikke på meg buksene mine.... Og det kan umulig være graviditeten for jeg er bare 5+4 på vei. Andre som har opplevd lignende??? er litt frustrerende... og nei, har ikke lagt på meg i kg :-)
hm24 Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 Jeg var akkurat sånn som du, slet veldig tidlig med og få igjen buksene mine.. men man trenger ikke gå opp i kg for at magen skal komme heller.. jeg er nå i uke 19 og veier 2 kg mindre nå enn før jeg ble gravid.. Slanker meg ikke, men er litt bevisst på at jeg ikke spiser sjokolade (kun helg) ellers spiser jeg som vanlig, trener ikke mer.. men koser meg som gravid, og er ikke lei meg for at jeg ennå ikke har gått opp i vekt.. Men de kilone kommer nok ;-)
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #3 Skrevet 28. juni 2008 Dette er slik mange opplever den første tiden av graviditeten. Sett hullstrikk i knappen og dra en gjennom knapphullet på motsatt side. Så strammer ikke buksene, samtidig som du får dem til å henge oppe.
gullet0305+09 Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. juni 2008 hehe - så lurt!! Det skal jeg jammen gjøre. Tusen takk for tipset. Trodde ikke det var mulig for meg å oppleve dette så tidlig siden jeg er stor i utgangspunktet. forrige svangerskap merket jeg ikke noe spesielt før jeg var 6 mnd på vei. Først da passet ikke klærne mine, og jeg veier det samme som sist så synes det er litt rart ja:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå