Gå til innhold

vektoppgang, mye har dere gått opp 22 uker?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er i uke 21 og har lagt på meg 4 kg. Tok lang tid før vekten begynte å øke, men nå går det vel jevnt og trutt oppover litt og litt. Sånn var det sist også. Endte opp med å legge på meg 13 kg sist og det ligger an til det samme nå. Det er akkurat passe, for nesten alt forsvinner i løpet av fødselen/dagene på sykehuset og vips så er man den samme igjen. Jeg var iallefall det.

Tror det er veldig forskjellig hvor mye og når man legger på seg, noen får det i rykk og napp, andre mer jevnt.

Nå er jeg 24+3 og vekta viser 4,9 kg opp, ikke så ille det. Ser det samme som sist skjer nå, vekta stopper opp noen uker før den sakte beveger seg opp et par kg til (håper jeg hvertfall)

Slanker folk seg her eller? :D hehe Sist kontroll (21+2) hadde jeg gått opp 9 kg, og har sikkert lagt på meg mer etter det... Er nå 23+3... men så unner jeg meg litt ekstra nå, da, for jeg har nok av tid resten av livet til å tenke over hva jeg dytter i meg. :D

Annonse

Hehe, ikke noe slanking her i gården heller :) jeg prøver å være mer bevisst på hva jeg putter i munnen fordi jeg hadde noen kg å gå på før jeg ble gravid, gikk opp 7 kg med førstemann og det var helt ok til meg... også sitter jeg jo aldri rolig heller omtrent, har en på snart 2 år som er ramp ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...