Gå til innhold

Nå ble jeg helt forvirra...

Anbefalte innlegg

Hadde egentlig bestemt meg for å kjøpe en OTH vogn, men så dukker det opp så mange gode tilbud på en Easywalker sky - så nå er jeg helt forvirra!!!!

Noen som vil fraråde meg det ene eller det andre? Har ikke kjørt noen av disse vognene, bare sett de på gata :) men hører jo så mye bra om OTH vertfall.... Men hva med easywalker, er den også like bra?

Ønsker meg en litt tøff og nett vogn som også kan jogges med(men de blir en av disse to - det er sikkert!) Får november baby.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138123890-n%C3%A5-ble-jeg-helt-forvirra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville ha gått for EW. Den veier 9 kg, OTH 10. EW blir mindre enn OTH sammenlagt, EW blir en kloss, mens OTH lang og flat. EW har mange lommer på ryggen som jeg synes er veldig praktisk. EW er billigere. Det følger med bumperbar på EW, mens det er tilleggsutstyr hos OTH. Liker også bedre liggestillingen til EW.

Det som er bedre på OTH enn EW er at det er lettere å komme til i handlekurva som også har flere lommer. Den tåler tyngre barn, opp til 25 kg mens EW 15 kg. Regntrekket til OTH går det an og åpne foran slik at man slipper og ta av hele trekket som man må på EW sin.

Det er fordeler og ulemper med begge vognene, så man må vel bare finne den med mest fordeler for seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...