murmelmamma Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 Vi tenkte "svinge" innom begge steder i sommer... er det noe vi må tenke på når vi har med oss en 3 og 5 åring?? kan man spise der? dersom det er dårlig vær..må vi være bare ute, eller er det steder man kan gå inn?? hva må vi ABSOLUTT se?? håper noen har vært der og kan gi meg råd...
knipling Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 Langedrag er fantastisk. Var der for to år siden med tre barn under 7 år. Vi hadde med mat selv og spiste ute, men det var grei mat å få kjøpe innendørs også. Dere Må ha med dere når de går inn til ulvene, det var spennende:)
Ny sneip i juni 2009! Skrevet 28. juni 2008 #3 Skrevet 28. juni 2008 Jeg er veldig glad i Bjørneparken, men er nok litt inhabil siden jeg så og si er oppvokst der :-) Er ikke allverdens med mat å få kjøpt, men de har Vassfarsodd, vafler, lapper drikke + + Det aller beste er nok å ha med mat, går ann å griller der hvis jeg ikke tar helt feil. Er noen små hus på en stooor lavo man kan gå inn i hvis det blir dårlig vær, men ikke noe å gjøre innendørs (enda, kommer ett stort opplevelsessenter etterhvert...) Se www.vassfaret-bjornepark.no
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 28. juni 2008 #4 Skrevet 28. juni 2008 Ta de på 2 dager, mye å se da.Likte begge parkene jeg men det er nok lurt å ha med mat
murmelmamma Skrevet 28. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. juni 2008 takk for svar...vi skal bo på Geilo...så tenkte å ta de to forskjellige dager ja.... gleder meg litt..vi er veldig glade i dyr, både vi og ungene..så det blir nok bra...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå