Gå til innhold

Teutonia Mistral...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har hatt Mistral med soft bag til vår første og hun nærmer seg 3 år nå og bruker den ennå til å sove i barnehagen. Vi har vært kjempe fornøyd med den, men etter 3 års bruk begynner den å bli sliten så vi kjøper en ny nå til nr 2 og så har jeg den gamle litt i reserve.

Sånne ting som handlekurven under er raknet, men ser på det som normal slitasje etter 3 år.

er superfornøyd med denne vogna. kjøpte den som sportsvogn da eldstemann var ca 4 mnd og han blir 2 år i august. kjøpte bare en carena lettbag så har vi babyvogn og sportsvogn til snuppa som melder sin ankomst snart. selv om kurven er liten, opplever jeg at vognen har mye oppbevaringsplass likevel. legger den tyngste bæreposen under vogna, når jeg snur styret slik at barnet sitter mot meg, kan jeg henge de lettere posene på styret (leddene på styret vender da oppover). når det er oppholdsvær og barnet sitter, kan man legge ned kalesjen og legg lette varer ( f.eks toalettpapir og bleiepakninger i kalesjen som har innebygget myggnetting.

vognen blir utrolig flat når du legger den sammen, og den er veldig lett å slå sammen. veier ingenting når du skal løfte den inn i bilen. ( vi har veldig lite bagasjerom, og ikke mange vogner får plass i vår bil, men sparer jo også plass om dere skal på bilferie med større bil)

eneste er at vi har hatt litt problemer med ryggen på vogna, at den var veldig hard å få lagt ned. fikk bytta en gang på garantien, men så skjedde det samme igjen. fikk da tips om at vognen må sprayes med silikonfett (jeg brukte vanlig formfett). sprayet alle ledd på vognen som er stål mot plast, og vognen er så god som ny!!! nå husker jeg hvor fornøyd jeg var med vognen de første mnd, og har akkurat den samme følelsen igjen:))

Skriver under her. Vi har også to mistraler, en til barnehagen og en hjemme. Kommer bare til å kjøpe softbag når nestmann kommer nå. Har også hatt quinny freestyle, som var veldig tung, stor sammenlagt og for bred over beina for midtgangen på bussen, så jeg var superhappy da vi fikk byttet til mistral.

Den er ikke den kuleste å se på, men den er definitivt av de mest praktiske:-)

Anbefales! Har vært veldig fornøyd med vår Mistral. Liker spesielt godt at vognhåndtaket kan snus - perfekt beskyttelse mot sol og vind. Eneste negative jeg kan komme på er at softbaggen fort ble litt for trang og kort for min april-baby. Vi måtte gå over til å bruke sittedelen (nedfelt) og pose.

Annonse

Var veldig fornøyd med våre teutonia mistraler som sportsvogn men synes den er for lav som bagvogn. Likte heller ikke softbagen, følte ikke den var lun nok. Topp med vendbart styre. Da høsten kom kjøpte vi liggeforlenger og vindtrekk til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...