Gjest Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 Eg var på IKEA forleden i eit nødvendig ærend, la turen innom kantina og kjøpte kjøttboller. Babyen min på 10 mnd fekk eit par pommes frites i neven og sat og koste seg. Og då merka eg ein underlig følelse, er det nokon frå dib som ser oss no, tru? Poenget mitt? Eg er miljøskadd, og treng å komme meg i jobb igjen.
Mamma´n til A og F Skrevet 28. juni 2008 #3 Skrevet 28. juni 2008 he he, kjenner den følelsen:) Trodde ikke det fantes så mange "perfekte" mødre, før jeg begynte å vanke her inne:)
Gjest Skrevet 28. juni 2008 #4 Skrevet 28. juni 2008 Ja, sant? Ein kjenner seg plutselig beglodd, og lurer på om det kjem eit innlegg på dib om oss snart... Men det gjorde det ikkje, så eg måtte lage det sjølv, he he
Mamma´n til A og F Skrevet 28. juni 2008 #5 Skrevet 28. juni 2008 He he. Gubben slang helseteppe over vogna når han skulle ut med minste. Jeg hang ut vinduet og skrek hysterisk at han måtte ta det bort. Tenkte ikke et minutt på ungen, men dib-damene:))))) Han kunne jo bli angrepet...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 28. juni 2008 #6 Skrevet 28. juni 2008 *ler* Jeg har flere ganger hatt lyst å ha et skilt hengende på meg om hvorfor jeg gjør som jeg gjør, eller ungen min oppfører seg som hun gjør, i tilfelle noen skulle komme med en sur, uvitende kommentar ) Men så tenker jeg som jeg pleier ang barnegreier; alt med måte og drit i hva de andre tror - de har et område de driter seg ut på de også!
maibaby-Ingrid2008 Skrevet 28. juni 2008 #7 Skrevet 28. juni 2008 Jeg måtte gå med helseteppe (som selvfølgelig ikke dekket hele åpningen!!) her forleden dag da jeg hadde glemt parasollen. Fikk samme følelse som deg, HI. Hadde unnskyldningene klare i tilfelle noen skulle kjefte på meg. Har også tenkt at noen kanskje starter en tråd om meg f eks hvis jeg har valgt dyne i vogna en dag som det kanskje egentlig er litt for varmt til det og jeg heller burde valgt teppe.
Mamma2OO5 Skrevet 28. juni 2008 #8 Skrevet 28. juni 2008 hehehe må le. Men jeg bruker da altså helseteppe for å skygge for sola på vogna (og når han bare sover) og hver gang så får jeg den samme følelsen ;o)
ikke akkurat struttepupp! Skrevet 28. juni 2008 #10 Skrevet 28. juni 2008 herregud, jeg ble så forbannet når jeg leste overskrifta! Tenkte; nå skal jeg jaggu skrive min mening. LA FOLK GJØRE SOM DE VIL osv!!!!! Også fikk jeg meg bare en god latter:-) Skjønner godt hva du mener:)
Sessa ruger igjen... Skrevet 28. juni 2008 #11 Skrevet 28. juni 2008 hehe, lett å la seg påvirke! Det er enten veldig få dibbere i mitt distrikt eller så er det mange som ønsker å fremstå som veldig "perfekte" her, men som gjør ting heeeelt anderledes irl, for 95% av de som triller rundt på vogner her har helseteppe foran åpningen på vogna!
Willy Wonka Skrevet 28. juni 2008 #12 Skrevet 28. juni 2008 Det var en dame med barnevogn som glante SUUURT ned i vogna mi og så opp på meg da vi passerte hverandre på fortauet forleden. Jeg prøvde forgjeves å smile til henne (sånn som to mødre med ca. like gamle babyer naturlig ville gjort). Gikk å tenkte leeenge på hva som kunne være galt jeg hadde gjort: - ikke teppe foran vogna - ikke dyne elller teppe på babyen min (dette var en varm dag) - ikke mye klær - liten søt solhatt ....å ja, så kom jeg på det. Jeg hadde saueskinn som underlag. DET var sikkert det hun reagerte på...he he...
petite fleur Skrevet 28. juni 2008 #13 Skrevet 28. juni 2008 Jeg tenkte også "å nei, her kommer det noen som skal klage på en eller annen dårlig mor som forer ungene sine med pommes frites", he he......."Mannen min og jeg passet på å se riktig stygt på vedkommende" hi hi hi:-D
Gjest Skrevet 28. juni 2008 #14 Skrevet 28. juni 2008 Fyyyyy deg din barnemishandler Just kidding hihi
Den drygaste Skrevet 28. juni 2008 #15 Skrevet 28. juni 2008 vi var nettopp i danmark og der levde min datter omtrendt på pommes frites og pannekaker. selv om vi bestilte sunn mat til henne som fiskefilet ved siden av juice og melk istedenfor brus osv så spiste hun bare pommes fritesen og pannekaken. Merk: Pannekaken var fylt med grønnsaker og kjøtt og IKKE is!!!
hit og dit Skrevet 28. juni 2008 #16 Skrevet 28. juni 2008 *sjokkert og rysta* Her har ungen vert 9timar med barnevakta, for å unngå at mor skal gjera noko galt. Tar ingen sjangser!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå