Gjest Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 Jeg var på innvendig ultralyd på torsdag, i forbindelse med samtale for ICSI forsøk. Etter undersøkelsen hadde jeg litt brunt på papiret. På fredag begynte jeg å blø mer som en mens. Ikke så graftig, men fersk blod. Jeg blør fortsatt. Har litt mensmurring. Det er ca 10 dager til jeg skal ha mensen. Noen som vet om dette kan være alvorligt?
Maddiken Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 Mine teorier : For det første, tror ikke det er alvorlig. Innvendig UL kan føre til at man kan blø litt. Det er skjørt der inne, og hos noen er slimhinnene veldig skjøre, og man lett blør. Jeg blør av og til etter jeg har vært på innvendig UL. Enten så kan jo mensen komme litt tidlig? Noen blør faktisk når de har EL? Da varer det som regel ikke mer enn et par dager, og det er ikke mye. Er du bekymret, må du ta kontakt med lege. Lykke til Nedbør!
Gjest Skrevet 28. juni 2008 #3 Skrevet 28. juni 2008 Jeg har aldri opplevd det før, derfor ble jeg litt engstelig. Mensen er ganske regelmessig (24 til 28 dager mellom hver mens) Aldri blødd under EL før. Tusen takk for svar forresten!
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 29. juni 2008 #4 Skrevet 29. juni 2008 Hvis du vil lese litt om det så står det litt skrevet om blødning rundt el på www.pernille.info. Velg fanen for eggløsning så finner du det ) Hilsen
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 Tusen takk for fin link. Jeg tror ikke jeg har hatt eggløsningsslim denne mnd, men det skyldes kanskje denne blødningen? Jeg blør fortsatt. Skal ringe klinikken etter kl 12 for å informere om det. Kjenner jeg fortsatt er litt engstelig.
Gjest Skrevet 30. juni 2008 #6 Skrevet 30. juni 2008 Nettopp snakket med klinikken. Det hørtes ut som mellomblødning. Ikke farlig. Dersom det ble langvarig, så kunne jeg kontakte fastlegen for sikkerhetsskyld. Blir spennende å se om mensen kommer den 10 juli eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå