Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 Gutten min er snart 17 mnd, og jeg har akkurat sluttet å amme han. Bestemte meg bare helt plutselig en dag han kom og skulle ha pupp. Sa til han at nå ble det ikke mer pupp. Det gikk veldig fint på dagen, skrek ikke noe etter puppen. På kvelden da han skulle legge seg ble han ganske sint da han ikke fikk, for han var vant til å sovne med puppen. Sovnet etterhvert, men våknet flere ganger. Skrek en del ganger på natta, men kom oss gjennom den. På dagen var det ikke noe problem. Jeg trodde det skulle bli skriking på kvelden, men det gjorde det ikke. Han sovnet i fanget mitt, uten å skrike eller snu seg etter puppen, og han sov hele natten uten å våkne en eneste gang:) Har vanligvis ammet han 3-4 ganger på natten. Det virker nesten som han skjønte at jeg sa at vi var ferdig med puppen, og at den var borte. Har gått nesten en uke nå, og det går helt problemfritt:) Jeg hadde virkelig ikke regnet med det siden jeg ammet han 10 gang for dag ca, og han var VELDIG glad i puppen. Det jeg mener er at det går kanskje mye bedre enn man forventer seg. Og man MÅ ikke ha hjelp fra pappaen, jeg tok han selv hver gang han gråt, og jeg lå ved siden av han i senga. Så det er ikke sikkert man trenger å legge seg på et annet rom eller være borte et par dager. En kveld og en natt var nok her:) I tillegg har han fått bedre matlyst, og han drikker vanlig melk,vann og juice. Noe jeg nesten aldri fikk i han før.
Gjest Skrevet 29. november 2008 #2 Skrevet 29. november 2008 Gratulerer så fint at det gikk så bra da:)jeg holdt lenge jeg også og det gikk lettere enn jeg trodde:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå