Maf og lillemann Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 jeg tror ikke en gjennomsnittelig 18-åring, hverken gutt eller jente er klar til å bli foreldre. men må man så må man...
Gjest Skrevet 28. juni 2008 #3 Skrevet 28. juni 2008 Det er vanskelig å si. Det er veldig individuelt. Jeg har ikke barn selv, men jeg vet jo om 18-årige fedre rundt omkring. Og de er kjempe fllinke fedre. Så det kan jo være både klar og ikke klar, det er vanskelig å si :-)
trollmor85 Skrevet 29. juni 2008 #4 Skrevet 29. juni 2008 Da jeg fikk datteren min var bf 18 år, og han var ikke klar. Han er ikke klar den dag i dag (23 år), men det er noe med han da.
KineMI Skrevet 29. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. juni 2008 Har ett barn fra før jeg på 5 år, er selv 24 og barnefaren til dette barnet kan jeg påstå ikke er klar til å bli far den dag i dag i en alder av 27. X`n min og kjæresten min er helt vidt forskjellige med tanke på modenhet. Har lest litt rundt på div. forum å ser det er mange som blir pappa i en alder av 18-20 og som virkelig er klar for det. Så når han sier det så kanskje jeg burde stole på at det er sant. Men vil uansett vente til neste år pga lengden på forholdet å hans situasjon med evnt. skole/militær/jobb. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå