Gå til innhold

veldige trykk i underlivet...noen?

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 33 og den siste uken har jeg hatt av og på smerter i underlivet.... De siste dagene er det blitt værre og varer nesten hele dagen (når jeg står oppreist vel og merke). Føles nesten som om hode har begynt å presse seg ut og jeg er veldig øm i underlivet.... Kan ikke huske at jeg hadde disse plagene med førstemann.... Er det bekkenplager, el kan det være en fødsel rundt hjørnet? Noen som vet?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138122008-veldige-trykk-i-underlivetnoen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

min ligger godt nede i bekkenet, han er ikke festet da. Så når jeg reiser meg å går så kjenner jeg godt det trykker på der nede ja. Ubehagelig.

Sånn har jeg hatt det i forje svangerskapa også, men husker ikke fra hvilken uke.

uke 30 jeg fkk beskjed om han lå godt nede i bekkenet. Nå er jeg 31+3

Jeg har også bekkenblager som kjennes der fremme..men jeg kjenner forskjellen på det og hodet som ligger langt nede..så er nok pga hodet som ligger godt nedi :)

ja fy søren..har d likt..han borrer seg ned å da stikker d til..i går trodde jeg han kom ut nesten ,når jeg gikk så stakk d så grusomt at jeg måtte holde på magen..måtte stoppe litt opp å vente før jeg gikk igjen..

har og bekkenløsning,men kjenner forskjell..akkuratt som en kniv som stikker meg oppi musa..usj..

vet han ligger med hodet ned..men kan vel ikke feste seg så tidlig?er bare 31 +2

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...