Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 hvor lenge må man vente med å bli gravid etter operasjon?
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 eg fekk innlagt silikon på onsdag å legen anbefalte meg ikkje å ble gravid itte på pga det kan bli hard kapesl å må da kansje ut med silikonen.
pkv5 Skrevet 6. juli 2008 #3 Skrevet 6. juli 2008 Det er mange som er gravid samt hat blitt gravid med silikon. Men alle annbefaler å vente med å ta til du vet at du er ferdig med barnefødsler... Men ønsker du å bli gravid, så tror jeg ikke det gjør noe forskjell om dere forsøker snart eller om noen år.. En skal være litt forsiktig med å være i aktivitet de 6 første ukene..Ville ringt til klinikken som oppererte deg for å være helt på den sikre siden..
☆lieela Skrevet 16. juli 2008 #4 Skrevet 16. juli 2008 For det første, så skal man ta det HELT med ro i 6 uker etter operasjonen (dvs hvis inngrepet går bra) Man skal ikke trene, kjøre bil eller anstrenge armer/overkroppen. Derimot-det er da aldri farlig med litt ROLIG sex etter et par uker (om det er så morsomt er en annen sak:))Det andre er; i noen tilfeller kan innlegget/ene kapsle seg, hvis dette skjer så skjer det som regel i løpet av det første året etter operasjonen. Denne kapslingen kan oppleves som meget smertefull, og i tillegg vil brystet bli hardt og evt misformet. Man tar da en ny operasjon for det brystet det gjelder eller evt begge. (Som regel ligger man da i full narkose og dette anbefales ikke dersom du er gravid) Det anbefales også å vente med implantater til etter man har født barn og evt ammet. Fordi brystene etter amming som regel forandrer seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå