Lillemor i magen <3 Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 Hvordan går det med deg?? Har ferieturen gitt resultater
Liza-76 Skrevet 30. juni 2008 #2 Skrevet 30. juni 2008 Ingen resultater, nei... Men er ca rundt eggløsning nå, tror jeg, så.... Håpe, håpe!!! Skal til lege i morgen, så blir jo spennende å høre hva hun sier! Har prøvd i godt over et år nå, så jeg håper ikke hun sier vent til over sommeren... Er veldig klar for å bli gravid, nå!!! Du da, hvordan går det med deg? Hvor i syklusen er du nå?
Lillemor i magen <3 Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2008 Hei igjen....synd at det ikke ble klaff i ferien....men nå har du en ny mulighet!!! Jeg er snart midt i syklusen....dag 12 nå. Vi prøver med sex annenhver dag nå så får vi se hva som skjer..... begynner ferie om to uker og det skal bli deilig! Får prøve å slappe av iallfall... Vet at hvis det ikke skjer noe denne syklusen så blir jeg henvist til gyn.i august. Litt betryggende selv om jeg syns det vil være innmari slitsom å starte den prosessen! Ønsker deg lykke til!!! Må få høre hvordan det går med deg fremover... Stor klem.
Lillemor i magen <3 Skrevet 1. juli 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. juli 2008 Hvordan gikk det hos legen forresten???
Liza-76 Skrevet 2. juli 2008 #5 Skrevet 2. juli 2008 Gikk greit hos legen, skal inn og ta blodprøver neste uke, bl.a. progesteron. Så henviser hun meg til gyn når hun får svaret. Men hun sa at på grunn av ferie-modus måtte jeg ikke regne med at det skjedde noe før i september.... Det var jo litt deprimerende lenge til da... Nå angrer jeg på at jeg ikke gikk litt tidligere, så kunne jeg kommet igang før sommeren! Men, da kan vi jo virkelig fortsette og følge hverandre videre også, med utredning på likt! Høres ut som du har en god plan med sex annenhver dag! Håper det klaffer! Har dere store planer for ferien, da? Vi har tre uker om fire uker. Da skal vi kjøre med campingvogn rundt om i Norege og ende opp hos mine foreldre i Trøndelag! Gutten min eeeelsker å feriere med den campingvognen.... Jeg synes det er koselig også, spesielt fordi han koser sånn!! Ha en fin dag, og kos deg i el-peioden!!
Lillemor i magen <3 Skrevet 2. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. juli 2008 Ja man må visst lære seg å være tålmodig når man driver med dette vi driver med!!! Man kan jo angre for at man ikke gjør ting tidligere, men man kan jo ikke ane at ting tar så innmari lang tid!!! Jeg angrer på at jeg ikke tok ut spiralen tidligere, men var egentlig ikke klar for en til før jeg gjorde det heller så det hjelper ikke å angre! Kunne jo ikke ane at det skulle ta så lang tid å bli gravid på ny! Ferie ja....begynner om litt over ei uke og skal ha tre uker. Vi får masse besøk denne sommeren. Blandt annet fra trøndelag og møre der jeg kommer fra. Blir ei uke der oppe også. Regner med at ferien bare flyr av gårde når den først begynner..... Får håpe du kommer inn til gyn.tidligere enn du tror da. Blir en spennende tid for oss begge nå da! Vi prates!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå