Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #1 Skrevet 28. juni 2008 En som røyker hasj en gang i måneden for å kose seg, utenfor barnets rekkevidde, eller en som til stadighet våkner på sykehuset etter litt for mye alkohol på byen?
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2008 #2 Skrevet 28. juni 2008 Blir som å velge mellom pest og kolera! Hva med en som verken røyker hasj eller drikker seg snøblind på byen og havner på sykehus?
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2008 #3 Skrevet 30. juni 2008 Du kan jo omformulere spørsmålet til hva som er verst mellom å ha en far med et rusproblem og en far uten et rusproblem. I så tilfelle er det anonym i første svar som er snøblind.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #4 Skrevet 6. juli 2008 Hadde jeg omformulert det sånn så hadde det jo ikke blitt samme spørsmål. Ingen som kan svare på det jeg spør om? Er det like gale synes du 1. anonym?
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #5 Skrevet 6. juli 2008 Jeg mener du godt kunne ha omformulert det på den måten uten at spørsmålet hadde blitt endret. En som drikker seg fullstendig dritings en eller flere ganger i uken har et rusproblem etter min mening. Røyker man hasj en gang i mnd ene og alene for å kose seg, har ikke et rusproblem. Problemet er at enkelte mennesker som anonym nr 1 har store vanskeligheter med å forstå denne skilnaden, fordi de har betingede assosiasjoner knyttet til et ord som "hasj" og reflekterer veldig lite over hvorvidt assosiasjonene stemmer i hvert enkelt tilfelle. Nr 2
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2008 #6 Skrevet 6. juli 2008 Ja, selvfølgelig, du har rett, leste litt for fort jeg. HI
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2008 #7 Skrevet 15. juli 2008 enig med anonym nr1 ... blir som å velge mellom pest og kolera. . jeg villle IKKE hatt i hus en som røyka hasj hjemme en gang i mnd "for å kose seg"... å jeg ville heller IKKE hatt noe samliv med en som drakk seg sveiseblindå vel som d var flere ganger i mnd , heller !! ingen av delene funker sammen med barn !! trenger ikke være rakettforsker for å skjønne d.... rusmidler -alle slag- og barn,hører IKKE sammen !!
Anonym bruker Skrevet 19. juli 2008 #8 Skrevet 19. juli 2008 ville gått for han som røyker hasj..har prøvd det selv og det funker på samme måte som alkohol (på meg ihvertfall..) så om han hadde tatt seg en joint på fest hadde vært helt i orden,det har heller ikke så mange skadelige langtidsvirkninger som stort alkoholinntak.. mange som mener alkohol ikke er et rusmiddel,men da tar de grundig feil..jeg vil nesten gå så langt som å påstå at jeg liker hasjrusen bedre,alkoholen har nemlig en tendens til å øke temperamentnivået mitt og jeg blir lett sint,men av hasjen ble jeg bare "høy" og lattermild.. og til dere forhåndsdømmende,hormonelle og trøtte damer der ute som ikke tar dere tid til å lese innleggene skikkelig før dere svarer: NEI,JEG RØYKER IKKE HASJ NÅ LENGER,SLUTTET NÅR JEG BLE GRAVID!!!!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #9 Skrevet 6. august 2008 dette spm tror jeg er stilt for å "rettferdiggjøre" hasjen. men uansett, svaret mitt må bli ingen av delene....
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #10 Skrevet 6. august 2008 jeg går får han som røyker litt....har vært borti begge typer. han som drakk i helgene,ble helt håpløs og slitsom. han andre som heller likte å røyke en joint på fri kveldene var det ikke no stress med. men har ikke barn med noen av dem. venter barn med en som kan kontrollere drikingen sin og røyker så og si ikke(1 gang i året om det skulle dukke opp en person med noe) men skulle jeg ha valgt en av mine xer,hadde det som sakt blitt "røykern"
therese_1 Skrevet 29. juni 2009 #11 Skrevet 29. juni 2009 hadde jeg hatt en mann som ikke klarte å oppføre seg bedre enn det der,kunne det vært det samme med hele mannen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå