Gå til innhold

Hei alle sammen:-)) Ny her inne og har noen spørsmål:-))

Anbefalte innlegg

Jeg er nå i 4pp og var hos legen og klaget min nød over alle mine kilo. Er bare 162cm høy(lav) og har desverre blitt så stor at jeg nå veier 83(!!!!) kg:-(

Der fikk jeg reductil, MEN så kom jeg hjem og sjekket i pakningsvedlegget og der står det jo at det ikke skal brukes av de som er eller prøver og bli gravide. Dere som går på reductil her er dere gravide? Eller er det slik at dere skal gå ned først og så bli gravide etterpå? Ble også veldig skeptisk da jeg så alle bivirkningene:-( Er det stor sannsynlighet for å få de? Mange som sliter?

Mange spm på en gang dette, men har så lyst å komme i gang her:-))

Stor klem fra

Fortsetter under...

Hei!

Er ikke gravid, men håper å gå ned såpass mye (og ganske fort) og bli gravid etterpå ( i løpet av høsten). Tror ikke det er så lurt å bruke disse medesinene når du skal bli gravid eller ivertfall ikke når du er gravid. Samtidig kan det jo ta ganske lang tid å bli gravid og da er det jo greit å kunne bruke den tiden på reductil, mens man venter :-))

Bivirkninger må du nok regne med, slet veldig med søvnenn og kriblinger / stikkninger i bena om natten. Kvalmetoktene om natten og innimellom var også litt slitsomt. Men prøv, vi er jo forskjellig, så kanskje det går bra!

Jeg tok min første reductil igjen idag, har grudd meg litt for å starte igjen. Har hatt en pause på 1 år, og brukt accomplia i mellomtiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...