phantomet Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Ønsker deg og dine en strålende flott ferie! Kos dere masse og nyt late feriedager. Klem klem
Tiggywinkle Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Takk, takk. Nå er siste resten av klærne pakket. Vi nyter freden med et glass "ferievin"... Skal bli godt me familietid:-) Klem
tebekaa Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 Henger meg på denne, jeg... Jeg tror ikke jeg har fått med meg helt hvor ferden går, men har en følelse av at dere skal til sol og sommer, så da er det bare en ting å si: Riktig god reise i morgen (eller... det er visst i dag...), ha en deilig og passe lat ferie, bli akkurat passe brun, drikk akkurat passe vin, spis usømmelige mengder god mat og søte desserter, og nyt alle minutter og sekunder. Ferieklemmer fra
Tiggywinkle Skrevet 29. juni 2008 #4 Skrevet 29. juni 2008 Ja, vi har beveget oss til sol og varme. Egentlig skulle vi pcfri-ferie. Både mannen og jeg har satt våre igjen hjemme. Men så ble storestorebror, gledelig nok, med oss på tur. Og han klarer seg ikke en hel ferie uten MSN og Facebook, og kontakt med venner som er på ferie i USA og diverse andre steder.... Nå er mannen, storebror og storelillebror gått for å se EM finale. Begge jentene er lagt, utslitt etter en laang dag i bassenget. Jeg sitter på terrassen i 29 grader med en kald Chablis og nyter stillheten. Livet er jammen ikke verst:-)
tebekaa Skrevet 29. juni 2008 #5 Skrevet 29. juni 2008 Hmmm, lurer på om jeg bare skal late som jeg ikke leste det om 29 grader og kald Chablis... Sitter selv og småfryser, kom akkurat inn etter en liten tur i hagen. Blåser kald vind og solen er borte vekke. Har riktignok vært ganske fint før i dag - oppimot 20 grader tror jeg faktisk;-) Og sol! Kos deg videre Tiggywinkle, og ta et glass for meg også:-)
Trollmora Skrevet 30. juni 2008 #6 Skrevet 30. juni 2008 Slenger meh på, litt sent men godt! Håper ferien vil bestå av flere late dager med utslitte feriebarn på kvelden slik at mor får væskebalansen i orden )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå