West syndrom -mor Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Noen der ute som vil dele erfaringer om det å ha et funksjonshemmet barn?????
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 29. juni 2008 #2 Skrevet 29. juni 2008 Hei! Ville bare ønske deg velkommen til dette forumet! Håper du kommer i kontakt med noen som er i en noe tilsvarende situasjon som deg (leste i det andre innlegget du hadde svart på), er så godt å kunne "snakke med" og dele erfaringer med noen som er i samme situasjon som en selv. Selv har jeg en datter med dysmeli. Hun mangler venstre hånd og underarmen er noe forkortet. Ellers er det ingenting som "feiler" henne, så må jo si hun har en liten funksjonshemming. Så vår situasjon kan på ingen måte sammenlignes med din. Varme tanker og klemmer til deg og den lille
Joikaboll@ Skrevet 1. juli 2008 #3 Skrevet 1. juli 2008 Velkommen hit. Leste ditt svar i et annet innlegg her. Mye å stri med du også ser jeg. Har ikke tid til å skrive så mye nå, men litt om oss kan jeg dele. Jeg har en gutt på 3,5 år som har barneautisme som hoveddiagnose og psykisk utviklingshemming som tilleggsdiagnose. I tillegg har han diagnoser astma og eksem, sein motorisk utvikling (ligger på 1 år nå) og søvnproblemer (sover 2-6 timer i døgnet) han er null-språklig. Pga av p.u diagnosen er han lite mottakelig for "heldig" trening for barn med autisme. Har også en gutt på 4,5 år med allergi og astma, samt eksem, han er under utredning for ADHD. Eldstegutten er 10,5 år og har ADHD og astma. Ellers har jeg ei "tuppe" på 14 år og en liten gutt på 1 mnd ;o)
haater husarbeid Skrevet 1. juli 2008 #4 Skrevet 1. juli 2008 Hei! Velkommen hit Jeg har en sønn på snart to år som har Poland syndrom med dysmeli i høyre arm. Den armen har han lite bruk av så han vil alltid ha en liten funksjonshemning. Ellers har han astma og atopisk eksem. Vi har akkurat vært gjennom to operasjoner med han og vet hvor stritt det kan være til tider. Men vi er veldig glade for at han er en fighter og har pågangsmot til tusen Men vet litt om hvor mye krefter en bruker på møter med nav, fysioterapeut, ergoterapeut osv og kontroller her og der (en ¨for hvert organ gjerne....) Bare send meg en pm om jeg kan hjelpe med noe
Anonym bruker Skrevet 26. november 2009 #5 Skrevet 26. november 2009 Gammelt innlegg dette, men svarer likevel. Har en liten gutt som trolig har West syndrom. Føler at hele min verden er ødelagt og aner ikke hva jeg kan forvente. Håper å treffe "likesinnende" her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå