Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Hei... Jeg bare lurer litt på dette med hvordan dere gjør det med bh'er utover i svangerskapet.... Da tenker jeg hovedsaklig på dere med 90++ fra 120 og oppover... spør nok veldig direkte nå, men er bra vi kan vær anonyme:) Hvilken str begynte dere på og hvor stor bh endet dere opp med til amming? Er selv nå 95H og lurer på hvor stor jeg kommer til å bli i slutten og om det finnes gode ammebher i store str noe sted? Er det kanskje slik at når en har store pupper fra før så trenger enn ikke få så mye større? Mye å tenke på...
pivi Skrevet 28. juni 2008 #3 Skrevet 28. juni 2008 jeg gikk ikke opp noen str. i bh under graviditeten, la ikke på meg der, verre med bukser:-D
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2008 #4 Skrevet 2. juli 2008 Tror det er veldig individuelt ja. -Er ikke i størrelsen du etterlyser (deilig å for engang skyll være "lita" når jeg hører til her!). Begynte på 75b og er nå oppe i 90D - og har ikke lagt på meg mer enn ca 10kg. Har seks uker igjen så godt mulig jeg må ennå mer opp....
NyttHåp <3 baby nov 09 Skrevet 7. juli 2008 #5 Skrevet 7. juli 2008 bh er noe av det vannskligste jeg leter etter.. jeg skulle virkelig ha ønsket at jeg hadde 80B eller C max...da kryr det jo av fine BH'er.. Da jeg som 19 åring var gravid med min første. så hadde jeg i starten 80D..i løpet av svangerskapet hadde jeg økt til 85 eller 90 dobbelt E. syntes dette var forferdelig, fant besten ingenting som passa. Og svindyre var de også. Da melkeproduksjonen kom igang ble jeg sjokka stående fremfor speilet å se at jeg så ut som om jeg hadde pumpa inn kilosvis med silikon. Da hadde størrelsen gått over til dobbelt F...eller det var den største BH'n jeg fant. Etter andre svangerskap som 25 åring fikk jeg tak i H. da hadde butikkene fått større størrelser. Men fant ingen som var gode og støttende.. Nå som 32 åring gruer jeg meg til at brystene skal vokse mere. jeg hater å lete etter store nok BH'er.... skulle gjerne funnet store støttende og samtidig litt pene BH'er... Noen som vet om en nettbutikk som har det? Jeg finner ikke i butikkene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå