Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Blir litt forvirret av alle valgmulighetene, kan de ikke så og si brukes til det samme, både som prevensjon OG familieplanlegging?
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Gå inn på buenaventura.no å les på di forskjellige typene!!! Ladycomp om du vil vite litt mer om din syklus å når man er fruktbar osv,kan oppgraderes til baby comp.Baby comp for å planlegge barn,pearly kun for å vite når man ikke er fruktbar å ikke!!!
Solskinnstrall Skrevet 28. juni 2008 #3 Skrevet 28. juni 2008 men blir ikke det det samme- fruktbar- man kan lage eller unngå å lage barn lissom...
Ann_ Skrevet 30. juni 2008 #4 Skrevet 30. juni 2008 Hei Jeg kan virkelig anbefale ladycomp. Startet med den når jeg ikke ville gå på piller mer, skulle snart tenke på å bli gravid. I tillegg må jeg si at jeg alltid har vært syk når jeg får mensen. Dette var en stor grunn til at jeg begynte med denne. Jeg hadde stadig vondt i hodet og de første dagene under mens kunne jeg ofte være sengeliggende med migrene. Fra jeg sluttet på pillen til jeg ble gravid (ca 6 mnd etter) tok jeg ikke en eneste hodepinetablett. Noe som var meget uvanlig for meg. Man kan bruke labycompen til å ikke bli gravid men også til å bli. Jeg viste nøyaktig når jeg hadde eggløsning. De første mnd har man lenger tid som er usikker periode men det er bare fordi maskinen skal lære din kropp å kjenne. I tillegg må jeg skryte av servicen man får når man kontakter firma som selger. Den er upåklagelig bra. Lykke til med valget! Jeg anbefaler ladycomp på det sterkeste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå