Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Er det noen som vet hvor i Sverige det er mulig å få tak i Emmaljunga city cross? Og er det billigere i Sverige?

Eller hvor i Norge det er mulig å få tak i denne vognen, og de har godt utvalg i farger?

Vi har lyst på fargen copper, men det er jaggu ikke lett å finne i barnevogn-jungelen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har i Arvika og svinesund i sverige,er vel kanskje litt å spare men vet ikke hvor mye.. Jeg kjøpte min på Rudo barnevognhuset på Strømmen.( De har også i Oslo) Har Copper bag jeg og svart sportsdel=) Den er fin den ja ;o) Veldig kjekt at man kan ha forskjellige farger,man slipper å gå lei +at sportsdelen har lettere for å bli møkkete når barnet er større;o)

Skrevet

Glemte et spm...

Hvis ikke de har fargen du vil ha bestiller de den:)

Skrevet

Da har vi vært på tidenes bomtur i Sverige :) Rakk ingen av babybutikkene.. Men tror hvertfall jeg fant den butikken i Strømstad.

Det var på Kattis babyshop du mente ikke sant? På Happyland, og Babyproffsen har de vel ikke Emmaljunga?

Skrevet

Ikke samme som svarte på dette tidligere:) Men på svinesund har de ikke emmaljunga nei, du må til kattis babyshop på strømstad. Babyproffsen på svinesund har ikke vogna, men endel andre babyproffsen har emmaljunga så lønner seg å sjekke ut ja før man kjører;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...