balle og solo Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 Hva er best? og mest holdbar? Jeg har ganske korte negler, men kunne tenke meg gele-negler, for dem ser ikke så tjukke og falske ut, syns jeg... men kan man sette på gele-negler på korte negler? eller må neglene være lange fra før? og hva koster dette? håper på svar!!
happy mama Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Jeg har hatt akryl 1 års tid nå. Hun som legger de seier at det er det som blir lagt mest på kunder i dag. Vet ikke hva som er mest holdbart Prisen jeg bet er 600,- for settet og 450,. for påfyll. Tror det er rimelig grei pris å betale. Kan si at jeg er til påfyll hver 3-4 uke.Så er litt dyrt ,men vel hvert pengene syns jeg ) Lykke til!!
**Min nydelige Milla** Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 Jeg har kun gele negler, ikke prøvd akryl før, men enig i at akryl ser mer falskt ut.. Ei venninne prøvde akryl for en stund siden og de var ikke holdbare. Hun jeg ordner neglene mine hos, har alltid selv hatt akrylnegler, og ble veldig overrasket over gelenegler, både holdbarhet og utseende. Man kan ha gelenegler selv om man har korte, for de setter på en tipp, klipper og filer den slik du ønsker, så tar de på fransk om du vil (det hvite på tuppen) også gele.. Blir veldig pent, men selvfølgelig penest når man har sin egen negl, blir ikke tjukt liksom. Men etter et par fyllinger, så er neglene dine lange nok, slik at de filer av tippen, og ordner DIN negl. Er jo det som er meningen.. Er som sagt super fornøyd med gele.. Prisen er forskjellig, pleier i salong å koste ca 700-800 for nytt sett, og ca 400-500 for etterfylling..
balle og solo Skrevet 27. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. juni 2008 tusen takk for gode svar!! da tror jeg at jeg går for gele-negler!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå