Gå til innhold

Hvilken parkdress vil dere anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg vil ha med fôr som jeg kan ta ut.. har dere erfaring med det?

...og hvilken str? han bruker 80-86 til vanlig.. tenkte å kjøpe 90? greit å ha litt å vokse i kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har hatt Reflex sin med ullfleece-for til å ta ut. Kjempefornøyd! Var som å kjøpe 3 dresser. Har brukt dressene hver for seg og sammen.

Datteren vår har hatt str 80 i den og kunne fortsatt bruke den selv om hun brukte 86 i vanlige klær.

Skrevet

Vi har Trolldressen med ullfor (mange dresser har fòr som kan tas av og på, men ikke alt er av ull). Også her var det som å kjøpe flere dresser i en. Et stort pluss for Troll er at du kan regulere lengden på dressen. Du har knytting i livet og knapper i armer og ben. Så om du kjøper Troll kan du godt kjøpe en stor dress og la barnet vokse i den....til en viss grad iallefall. Troll er også vanntette og ikke bare vannavstøtende.

• 2 uker senere...
Skrevet

Reima dress anbefaler jeg!

Skrevet

Vi bruker refleks sine dresser. De er kjempe bra, og ikke så dyre som troll og reima.

Skrevet

hvor får man kjøpt trolldressen da?

Skrevet

Jeg holder også flagget høyt for troll med avtagbart for!! Du har en dress du kan bruke hele året, og som varer lenge! Kvaliteten er også sånn at det overhode ikke er noe problem å la den gå i arv!

Baby-shop har. Men har sett den flere plasser også, husker bare ikke hvor.. Junior kanskje? Reflexbutikken på kløfta og jessheim tror jeg og har hatt- så regner med at det gjelder andre reflexbutikker og da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...