Gå til innhold

Ser ut til at vi mister..

Dukkedeisi

Anbefalte innlegg

det ser ikke ut til at det blir februarbarn på oss. Begynte å blø så smått på mandag og det har tatt seg opp for hver dag. Var hos lege på onsdag, hun mente det ikke var uvanlig med små blødninger i svangerskapet. Holdt meg hjemme i går og i dag og fikk komme på undersøkelse på sykehuset Kongsvinger i dag. Ble veldig godt mottatt!

Legen fant til sin overraskelse (og min også)en liten ert der inne, men kunne ikke se hjerteaktivitet. Det kan enda være for tidlig. Skal tilbake på torsdag på kontroll, på fastende hjerte i fall de må gjøre noe inngrep.

Har ikke spesielt vondt, litt småsliten i ryggen bare. Spurte legen om det er et lite håp, han sa at det er håp,men lite!

Har aldri opplevd dette før og vet jeg er heldig som har hatt tre svangerskap så langt, uten komplikasjoner.

Det er trist, men hvis det er naturens gang får jeg nok bare finne meg i det.

Hilsen

Fortsetter under...

Jeg håper at det går bra for dere, og at de finner ett bankende hjerte på neste undersøkelse. Håper at du får støtte av familien din, og at dere er sammen om dette. Det er ikke en lett situasjon, og håper som sagt det beste for deg og dine!

Lykke til, håper at hjertet banker og hold oss oppdatert, vær så snill =)

Tusen takk for trøstende ord! De er gode å få med på veien!

Jeg aborterte i helgen, så nå er det en tom livmor,som legen så fint sa det da jeg var på Kongsvinger i dag. Det hele har gått utrolig "bra" egentlig, kroppen min har rolig kvittet seg med det lille frøet vårt, uten at jeg har hatt store smerter eller operativt inngrep.

Det ser jeg på som om at kroppen min fungerer og at den har ordnet opp til det beste for både frøet og meg. Det er leit og trist, men jeg håper og tror at det skal gå bra neste gang, og at det blir i løpet av kort tid, bare kroppen min får stabilisert seg først!

Jeg koser meg med veslejenta vår, hun er som selve sola å se til!

På gjensyn!

Føler med deg. Håper at du har god støtte og det er bra at du har veslejenta =) Når jeg mistet fikk jeg beskjed om at her var det igrunn klart for en ny hybelboer med en gang, men du må selv finne ut hva som er det rette for deg og kroppen din.

Jeg håper at du snart kommer tilbake til oss, og at den lille spiren sitter godt da. Trøsteklem sendes og ønsker deg masse lykke til =)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...