Gå til innhold

Milla. Elsker det navnet, men..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

for meg er det ikke et kallenavn, vet ikke av noen som har blitt kalt det.. Men kan vel se for meg noen camilla'er har blitt kalt det..

Men er det så veldig populært da, hvis du søker på ssb? selv om døtrene deres heter det er det jo ikke sikkert det er veldig populært fordet.. viste faktisk ikke at døtrene deres het det heller..

synes ikke det gjør noe at du har blitt kalt det.. (om du ikke blir det fortsatt da?).. det er min mening da

Vi har valgt Mille vi :) sikkert kallenavn for noen det og, men ikke i våre øyne

Mille er også kjempesøtt og pent. Mille Sofie er et nydelig navn, jeg ønsker meg litt en Milla Sofie :-) Mille er ikke noe kallenavn, mener jeg, fordi det er stort sett ingen som blir kalt Mille. Ingen opplagte navn der du kan bruke kallenavnet Mille, utenom Kamille.. Milla kan være kallenavn for alt fra Kamilla til Emilia.. Jeg heter EmiliE, så rart jeg ikke da ble kalt MillE.. Men synes egentlig ikke at det er noen opplagte likheter ved Emilie og Mille.. :P

Milla (og Mille?) er på full fart oppover, selv om ikke så mange heter det på landsbasis (ennå). Men jeg vet egentlig ikke om jeg bare kommer til å trosse dette. Kjenner en liten Milla, men hun kjenner vi ikke så godt at det hadde gjort noe å kalle en datter Milla.. Men, har egentlig lyst på et litt langt, fasjonabelt navn som Alexandra osv.. Men Milla vil bare ikke slippe taket.

Hm..

Ja, det skal ikke være enkelt ;) Tenkte på Milla Sofie og, men sambo likte Mille best. Nydelige begge to

skjønner hva du mener med at Milla kanskje sees som mer kallenavn, men jeg har ingen assosiasjoner til det, ingen som har blitt kalt det, så sikkert derfor jeg ser på det som et helt vanlig navn.

Du får bare prøve deg frem, se hva du liker best. Kanskje kan du kombinere Milla med et navn til og, om du gjerne vil bruke det?

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...