Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har testet enda?

jeg fikk svar på blodprøven ikke gravid, skal i gang med fryseforsøk i august..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

testet neg jeg også, og her blir det frys i aug.

Skrevet

Hei dere to...

Så leit med negativ test.....

Tittet inn her i dag for å sjekke hvordan det hadde gått med dere, og ble så lei meg når jeg så hva dere hadde skrevet.

Ville bare sende en god trøsteklem fra meg...

Vi er i samme situasjon hvertfall. Jeg skal også ha fryseforsøk til høsten. Men det blir ikke før i begynnelsen av september, på grunn av ferie i Porsgrunn.

Lykke til på neste forsøk! Dette skal vi klare!

Skrevet

Hei hei.

Tatt blodprøve i dag og verdi var 107. ikke verst va?? Eneste minuset er at jeg tok pregnyl i går. Så jeg får ikke svar før ny blodprøve på mandag.. uff.. det er ganske frustrerende denne vente tiden.

noen som har tatt pregnyl/ovitrelle som støtte etter innsett??

Klarer ikke tyde denne verdien jeg fikk i dag.

er det NOEN som kan hjelpe meg??????????? så er jeg evig takknemlig.

Til dere to over; klem!!! er sendt, vet det ikke hjelper, men gir en for det om. Lykke til i August... begge to.

mvh

Skrevet

Huff, så leit at det ble negative tester denne gangen..:-( Krysser fingrene for deg bæææ!

Jeg testa positivt om tirsdag og torsdag, så jeg er GRAVID!!! På første fryseforsøk:-) Kan nesten ikke tro det er sant.

Skrevet

Tok test i dag, var som jeg trodde negativ. Nå er det bare å vente på 3 innsetting i august:(

Like greit å hoppe over en mens så kan vi samle krefter til over sommeren.

Har så lyst til å bli en hel familie som dere alle andre også ønsker. Får bare nyte sommeren så godt vi kan jenter. Å lykke til til dere alle sammen å god sommer så snakkes vi i august.:)

Skrevet

hei.

fikk svar på prøven i går; hcg 18, dermed neg. forsøk .skal i gang igjen i aug/sep.

Det ble et langt fall denne gangen, hcg på 107 på fredag og stor optimist, men sånn er det. Ikke noe å gjøre med det nå.

skal også samle krefter, så snakkes vi vell kanskje igjen etter ferien..

mvh

Skrevet

Huff, så leit;-(

Prøv å nyt sommeren da, og lykke til med neste forsøk!

Stor trøsteklem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...