lene70 Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 noen som har testet enda? jeg fikk svar på blodprøven ikke gravid, skal i gang med fryseforsøk i august..
Maddiken Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 testet neg jeg også, og her blir det frys i aug.
Håper_78 Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 Hei dere to... Så leit med negativ test..... Tittet inn her i dag for å sjekke hvordan det hadde gått med dere, og ble så lei meg når jeg så hva dere hadde skrevet. Ville bare sende en god trøsteklem fra meg... Vi er i samme situasjon hvertfall. Jeg skal også ha fryseforsøk til høsten. Men det blir ikke før i begynnelsen av september, på grunn av ferie i Porsgrunn. Lykke til på neste forsøk! Dette skal vi klare!
tubaluba Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 Hei hei. Tatt blodprøve i dag og verdi var 107. ikke verst va?? Eneste minuset er at jeg tok pregnyl i går. Så jeg får ikke svar før ny blodprøve på mandag.. uff.. det er ganske frustrerende denne vente tiden. noen som har tatt pregnyl/ovitrelle som støtte etter innsett?? Klarer ikke tyde denne verdien jeg fikk i dag. er det NOEN som kan hjelpe meg??????????? så er jeg evig takknemlig. Til dere to over; klem!!! er sendt, vet det ikke hjelper, men gir en for det om. Lykke til i August... begge to. mvh
Jane_septembergutt Skrevet 30. juni 2008 #5 Skrevet 30. juni 2008 Huff, så leit at det ble negative tester denne gangen..:-( Krysser fingrene for deg bæææ! Jeg testa positivt om tirsdag og torsdag, så jeg er GRAVID!!! På første fryseforsøk:-) Kan nesten ikke tro det er sant.
Levine ♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ♥ gravid Skrevet 30. juni 2008 #6 Skrevet 30. juni 2008 Tok test i dag, var som jeg trodde negativ. Nå er det bare å vente på 3 innsetting i august:( Like greit å hoppe over en mens så kan vi samle krefter til over sommeren. Har så lyst til å bli en hel familie som dere alle andre også ønsker. Får bare nyte sommeren så godt vi kan jenter. Å lykke til til dere alle sammen å god sommer så snakkes vi i august.
tubaluba Skrevet 1. juli 2008 #7 Skrevet 1. juli 2008 hei. fikk svar på prøven i går; hcg 18, dermed neg. forsøk .skal i gang igjen i aug/sep. Det ble et langt fall denne gangen, hcg på 107 på fredag og stor optimist, men sånn er det. Ikke noe å gjøre med det nå. skal også samle krefter, så snakkes vi vell kanskje igjen etter ferien.. mvh
Jane_septembergutt Skrevet 2. juli 2008 #8 Skrevet 2. juli 2008 Huff, så leit;-( Prøv å nyt sommeren da, og lykke til med neste forsøk! Stor trøsteklem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå