Gå til innhold

Spiser sikkert for ihvertfall 5

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen andre som spiser mye her eller?

Jeg føler jeg må spise noe hele tida for å dempe den kvalmen og uggenheten jeg føler, og det er ikke noe gøy. Vil ikke legge på meg så mye enda da...

før var det omvendt når jeg var kvalm, at jeg ikke spiste noe, men det har forandra seg ja...

noen andre råd mot kvalme enn fråtsing tas imot med takk:) hehe

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138116381-spiser-sikkert-for-ihvertfall-5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huffja spiser også altfor mye. Har virkelig begynt å legge på meg rundt magen gitt. Synes det er vanskelig med mat om dagen. Lite som firster og det som frister er dessverre ikke det sunneste. Også har det blitt lite trening i forhold til normalt. Energien er langt fra på topp. Tenker at jeg heller skal skjerpe meg såsnart energien er tilbake :)

Annonse

Jeg har alltid en flaske vann og noen sukkerfrie pastiller forran meg. ved å drikke mye vann fyller du opp magen slik at du ikke orker spise så mye når du spiser. mandler funker mot allt:) vet ikke hva det er med mandler men de fjerner/demper abstinensr hos alkoholikere, narkomane og røykere. De hjelper også mot trangen etter å spise. De inneholder riktignok mye fett, men det skal du ikke tenke så mye på for det er sunnt fett:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...