Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #4 Skrevet 27. juni 2008 Hver sin lyst. Jeg hadde nok stått over...
*Minnie Mus* Skrevet 27. juni 2008 #6 Skrevet 27. juni 2008 Nei takk.. Det rister jo så alle kan se hva man driver med... Og etterpå må man gå opp hele veien til dusjen for å vaske vekk sølet.. Hver sin lyst men nei takk he he
Gjest Zima *PP?* Skrevet 27. juni 2008 #7 Skrevet 27. juni 2008 Holder meg laaangt unna campingvogner generelt...
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #8 Skrevet 27. juni 2008 Hvem har sagt at campingvogna trenger og stå i alles påsyn? Dessuten trenger man ikke ha vill sex i en campingvogn. Går vel ann og ta det litt rolig den ene gangen, hvis man er så nøden etter sex.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #9 Skrevet 27. juni 2008 Hvis campingvogna stod midt på en campingplass, så tror jeg at jeg hadde latt være.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #10 Skrevet 27. juni 2008 Herregud det er mange av dere som er pripne?!! Hvva i alle dager er problemet med å ha sex i en campingvogn Leser på sex debatten at folk har sex på de verste plasser, å så tørr dere ikke ha sex i ei campingvogn??! HALLO? Hilsen ei som har sex der det passer MEG, og ikke naboene!! (selfølgelig til en viss grad) Kos dere med sex i sommer:)
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #11 Skrevet 27. juni 2008 Ha ha! Trodde dette spørsmålet bare var kødd jeg, så jeg kødda tilbake... Forresten... er det ok å ha sex hjemme i sitt eget hus, etter at man har fått barn? Hilsen Anonym 14:39
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #12 Skrevet 27. juni 2008 nei herreguuuud..hvem er d som har sex i en campingvogn da??er de helt lost??d går vel ikke an å ha sex der?????hvordan gjør en d?? klart d ikke er greit..d er jo en campingvogn.. en plass må da grensen gå--.. haha
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2008 #13 Skrevet 27. juni 2008 Jeg ville nok gjort det, ja. Ville hatt sex i et telt også jeg. Har forresten hatt sex i et telt, og under en låvebru på et gårdstun jeg ikke engang aner hvem som bor der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå