Gå til innhold

synes dere det er greit og sex i en campingvogn ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha, herreguuud...

Skrevet

Hver sin lyst. Jeg hadde nok stått over...

Skrevet

Hvorfor skulle ikke det være greit?

Skrevet

Nei takk.. Det rister jo så alle kan se hva man driver med... Og etterpå må man gå opp hele veien til dusjen for å vaske vekk sølet.. Hver sin lyst men nei takk he he

Gjest Zima *PP?*
Skrevet

Holder meg laaangt unna campingvogner generelt...

Skrevet

Hvem har sagt at campingvogna trenger og stå i alles påsyn?

Dessuten trenger man ikke ha vill sex i en campingvogn.

Går vel ann og ta det litt rolig den ene gangen, hvis man er så nøden etter sex.

Skrevet

Hvis campingvogna stod midt på en campingplass, så tror jeg at jeg hadde latt være.

Skrevet

Herregud det er mange av dere som er pripne?!! Hvva i alle dager er problemet med å ha sex i en campingvogn :o Leser på sex debatten at folk har sex på de verste plasser, å så tørr dere ikke ha sex i ei campingvogn??! HALLO?

Hilsen ei som har sex der det passer MEG, og ikke naboene!! (selfølgelig til en viss grad)

Kos dere med sex i sommer:)

Skrevet

Ha ha! Trodde dette spørsmålet bare var kødd jeg, så jeg kødda tilbake...

Forresten... er det ok å ha sex hjemme i sitt eget hus, etter at man har fått barn?

Hilsen Anonym 14:39

Skrevet

nei herreguuuud..hvem er d som har sex i en campingvogn da??er de helt lost??d går vel ikke an å ha sex der?????hvordan gjør en d??

klart d ikke er greit..d er jo en campingvogn..

en plass må da grensen gå--..

haha

Skrevet

Jeg ville nok gjort det, ja. Ville hatt sex i et telt også jeg. Har forresten hatt sex i et telt, og under en låvebru på et gårdstun jeg ikke engang aner hvem som bor der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...