Gå til innhold

Vekt før graviditet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på min 1. kontroll denne uken og nålen viste 96 kg. Er 11 uker på vei nå.

Er det noen andre som har erfaring med denne "startsvekten"?

Hvor mye gikk dere opp?

Håper ikke vekten raser opp under svangerskapet, men at det kansje vil være som gjennomsnittet i vektøkning

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg veide 90 kg og gikk opp 35kg....huff og huff...ikke å anbefale...det var tungt!

Skrevet

loppgang under graviditet er så forskjellig, jeg gikk opp 12 med første mann...nå vet jeg ikke for er like langt som deg;-) spis sunt, beveg deg så trenger du ikke gå opp nødvenigvis mer enn fosteret.

Skrevet

Jeg startet på 99 kg. Nå er jeg 24 uker på vei og veier 92 kg. Var nede i 90 kg, men går litt oppover igjen nå.

Skrevet

jeg var 93kg når jeg ble gravid! og endte opp på 111,5kg. Men allrede 3 uker etter fødselen var jeg nede i 98kg. så mye gikk fort av igjen! og nå 4,5 mnd etter fødsel er jeg nede i 83,8kg! har ikke sett 80-tallet på mange år! Grete roede virker!

Lykke til med graviditeten!

Skrevet

jeg har startvekt på 107! da hadde jeg gått ned fra min "opprinnelige" startvekt!

Skrevet

Hei

Jeg hadde en startvekt på 97 kg nå. jeg er nå i uke 33 og veier 103 kg. Veeeldig fornøyd med det, å får skryt av jordmor:)

sist svangerskap hadde jeg en startvekt på 85kg og endte opp på 113 kg uff uff...men mye var vann, å forsvant med en gang etterpå. fikk vell ca 10 kg på kroppen som satt som støpt;(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...