Gå til innhold

da er jeg en ruger :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

flere egg ble tatt ut, men bare 3 ble lagt til befruktning. To var fine og ble trygt satt i magen min i dag :-) det siste var ikke brukbart.

har ikke vært bare bare her nede i københavn, har blitt overstimluert og har derfor veeeldig vondt i nedre del av magen, og hjertet mitt kjennes nesten utytmisk(hopperover noen slag) fått beskjed at jeg skal kun hvile når jeg kommer hjem! så nå går jeg nesten krokbøyd og venter på flyet hjem til Oslo !

men jeg er såååå glad for at jeg endelig ruger, og håper på at de to små klorer seg fast :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh gratulerer så mye!!! Det er SÅ gøy å være ruger!!! ;) Artig at du fikk to da, dobbel sjanse på deg og. Har alle vi i uke 26 fått to?

Skrevet

ÅÅÅÅ, så gøy :) Gratulerer så mye!!

Hvordan opplevde du uttaket? Var det vondt?

Kjempegøy at du fikk to tilbake, akkurat som oss :) Lå oss håpe resultatet blir det samme..tihih!

Hvordan var eggene ved innsetting, hvor mange celler, god kvalitet o.l. Fikk du bilde av de??

Så du er blitt en smule overstimulert du og ja. Mistenkte det med dosen din, men godt det ikke ble avbrutt!! Det blir sagt at de som er litt overstimulert har litt forhøyet sjanse for å bli gravide, så dette bør gå bra :)

Pass godt på deg selv i ukene som kommer, og gi oss gjerne litt oppdateringer underveis :)

Igjen, gratulerer :)

Skrevet

Hvordan går det med deg, lillebie? Håper du ikke er blitt masse overstimulert..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...