lillebie på`n igjen Skrevet 27. juni 2008 #1 Skrevet 27. juni 2008 flere egg ble tatt ut, men bare 3 ble lagt til befruktning. To var fine og ble trygt satt i magen min i dag :-) det siste var ikke brukbart. har ikke vært bare bare her nede i københavn, har blitt overstimluert og har derfor veeeldig vondt i nedre del av magen, og hjertet mitt kjennes nesten utytmisk(hopperover noen slag) fått beskjed at jeg skal kun hvile når jeg kommer hjem! så nå går jeg nesten krokbøyd og venter på flyet hjem til Oslo ! men jeg er såååå glad for at jeg endelig ruger, og håper på at de to små klorer seg fast :-)
Megawhat har ♀ + 2 nyankomne Skrevet 27. juni 2008 #2 Skrevet 27. juni 2008 Åh gratulerer så mye!!! Det er SÅ gøy å være ruger!!! Artig at du fikk to da, dobbel sjanse på deg og. Har alle vi i uke 26 fått to?
IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 27. juni 2008 #3 Skrevet 27. juni 2008 ÅÅÅÅ, så gøy Gratulerer så mye!! Hvordan opplevde du uttaket? Var det vondt? Kjempegøy at du fikk to tilbake, akkurat som oss Lå oss håpe resultatet blir det samme..tihih! Hvordan var eggene ved innsetting, hvor mange celler, god kvalitet o.l. Fikk du bilde av de?? Så du er blitt en smule overstimulert du og ja. Mistenkte det med dosen din, men godt det ikke ble avbrutt!! Det blir sagt at de som er litt overstimulert har litt forhøyet sjanse for å bli gravide, så dette bør gå bra Pass godt på deg selv i ukene som kommer, og gi oss gjerne litt oppdateringer underveis Igjen, gratulerer
IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 28. juni 2008 #4 Skrevet 28. juni 2008 Hvordan går det med deg, lillebie? Håper du ikke er blitt masse overstimulert..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå