Gå til innhold

Blitt godtemoms nå...ikke bra:P

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om det bare er godis jeg har lyst på, men spiser da det når jeg kommer over dET:P Ikke helt bra men.. mye lakris, sikkert pga treg mage:P Men er det bra å spise for mye Tyrkisk Peber, chilinøtter og slike sterke ting?

Også helt dilla på leverpostei, spiser 8-9 brødskiver hver dag med leverpostei.. har spist to bokser siden mandag:) Kanskje jeg trenger jern?:P

Ellers er jeg usikker på om jeg kjenner liv eller ikke, redd for å innbille meg ting også.. Men tassen er 19 uker nå, så vi får håpe "han/hun" sparker skikkelig til i helga:)

Skrevet

Idag skjønner jeg den følelsen veeeldig godt!!

Jeg bare MÅTTE bake sjokolade kake,så da ble det kake på meg og to venninner med maaasse glasur på,skikkelig saftig sjokolade kake!!

Skrevet

Jeg vil også ha sjokoladekake!!

Jeg har nesten dårlig samvittighet for godtevanene mine :/Stakkars babyen må jo ha fått sukkersjokk for lengst! I dag har jeg kjørt i meg en glass cola (0,33 L) og en M&M-pose og popcorn....... +middag (fisk, så det var jo sunt), og 4 skiver med leverpostei til frokost.... og jordbær..

Har fått dilla på leverpostei jeg også;)

Skrevet

Jeg har lyst på cola heeeele tiden.. Stakkars baby altså.. Snop går det også mye i.. hjelpe meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...